15a Caminada Popular per la Serralada Litoral

15a CAMINADA POPULAR PER LA SERRALADA LITORAL

Teià - Font d'en Gurri - Vall de Rials - Teià

DADES GENERALS

Organització de l'esdeveniment: Club Excursionista Teià “CET”amb la col•laboració de l'Ajuntament de Teià, ADF de Teià i Parc de la Serralada Litoral.
Lloc: Teià (El Maresme).
Data: diumenge 18 de setembre de 2016.
Medi: Parc natural de la Serralada Litoral.

Recorregut: "Complet" 15 Km i 619 m de desnivell acumulat. "Curt" 10 Km i 350 m de desnivell acumulat.

Sortida: 08:30 - Parc de Can Godó.
Arribada: Parc de Can Godó.
Tancament del recorregut: 14:00.
Límit de participants: 800.
Per contactar, envieu-nos un correu electrònic a l'adreça: teiaclubcet@hotmail.es o bé utilitzar el formulari de contacte que trobareu al nostre web http://clubexcursionistateia.cat/contact. Tan aviat puguem us respondrem.

INSCRIPCIONS

LLISTAT D'INSCRITS

Inscrits:

Disponibles:

Normal: 12 €.
Socis CET: 6 €.
Menors fins a 12 anys: 6 €.
Socis CET menors fins 12 anys: 4 €.

El mateix dia: 15 €.

El CET no es compromet a disposar-ne de la talla indicada.

RECOLLIDA D'ACREDITACIONS

Podeu recollir les acreditacions al Parc de Can Godó:
Divendres 16, de 18:00 a 20:00.
Dissabte 17, de 18:00 a 20:00.
Diumenge 18, de 07:00 a 08:20.

Per facilitar la recollida de les acreditacions, hauriau de saber el número d'inscripció que heu rebut per correu electrònic.

LA INSCRIPCIÓ DELS PARTICIPANTS INCLOU

• Dret a participar a la 15a Caminada Popular.
  • Dos avituallaments durant l'esdeveniment i un punt d'aigua.
  • Diversos punts de control durant el recorregut.
  • Botifarrada al final per a tots els participants.
  • Samarreta commemorativa. La talla de samarreta demanada durant el procés d'inscripció és a títol estadístic.
    El CET no es compromet a disposar-ne de la talla indicada.
  • Aparcament gratuït (en llocs indicats).
  • Tots els serveis addicionals que dóna l'organització.

NORMES

L'organització estableix les següents normes per als participants de la prova:

• Inscripció limitada a 800 participants.
  • Es donarà un temps màxim de 05:30 hores per fer tot el recorregut.
  • És responsabilitat dels participants portar l'equip i material adequat per fer aquest esdeveniment.
  • L'itinerari estarà degudament senyalitzat i controlat pel personal de l'organització.
  • Qui no tingui cura o demostri una actitud poc respectuosa envers l'entorn natural on es desenvolupa la caminada podrà ser desqualificat per l'organització. Recordem que transcorre dins d'un parc.
  • L'organització no es fa responsable dels danys causats o patits pels participants.

La participació a l'esdeveniment suposa l'acceptació d'aquestes normes.

APARCAMENTS

Tenim dos aparcaments recomanats que són gratuïts:

• Can Llaurador: Aparcament 1 (P1) amb gran capacitat (PREFERENT).
  • Torrent Doctor Barrera: Aparcament 2 (P2) places limitades.

DECLARACIÓ DE RESPONSABILITAT

Com a participant de la 15a Caminada Popular de Teià declaro que:

• Tinc coneixement i accepto íntegrament totes les condicions sobre les normes d'aquest esdeveniment.
  • Que em trobo en condicions físiques adequades per participar voluntàriament en aquest esdeveniment.
  • Assumeixo els perills i riscos derivats de la meva participació en aquesta activitat, tals com: les condicions climàtiques (pluja, vent, temperatura extrema, etc...) així com qualsevol tipus de col•lisió amb objectes, persones i/o animals que es produeixin durant l'activitat.
  • Un cop la inscripció sigui acceptada, la quota d'inscripció no es reemborsarà. La quota d'inscripció només serà reemborsada -en la part que sigui possible- si l'esdeveniment queda anul•lat per part de l'organització.
  • Autoritzo a l'organització de l'esdeveniment a utilitzar qualsevol fotografia, filmació, gravació o qualsevol altra mena d'arxiu de la meva participació en aquest esdeveniment.

FEM COSTAT A:

Estarem molt agraïts si pots dur aliments (arròs, sucre, pasta, oli, confitura, gra cuit, fruita en almívar, farina, tomàquet fregit, etc...) que seran destinats a Càritas.

Diumenge, 18 Setembre, 2016 - 08:30