INSCRIPCIONS XVII caminada polular oberteshttps://www.inscripcions.cat/cetcaminadapopular2018/formulari_inscripcio

Degut a les obres a la Riera, recomanem aparcar a l’esplanada de Can Llaurador. Veniu amb temps suficient per pujar caminant fins a Can Godó.

El nostre company Rafa Yanes ha creat un blog del club on tothom és convidat a participar-hi i a aportar activitas, comentaris, resenyes, .....   també un acces al wikilook del club i a una colecció de fotos flickr. Molt bona feina, Rafa, ets un crack.

Blog:

Wikiloc:

Flickr (Fotos):

17ena Caminada Popular per la Serralada Litoral

DADES GENERALS

Teià – Sant Mateu – Turó d’en Colomer – Vall de Rials – Teià

Organització de l'esdeveniment: Club Excursionista Teià “CET”amb la col•laboració de l'Ajuntament de Teià, ADF de Teià i Parc de la Serralada Litoral.
Lloc: Teià (El Maresme).

Data: diumenge 16 de setembre de 2018.
Medi: Parc natural de la Serralada Litoral.
Recorregut: "Complet" 15 Km. "Curt" 10 Km.

Sortida: 08:30 - Parc de Can Godó.
Arribada: Parc de Can Godó.
Tancament del recorregut: 14:00.
Límit de participants: 800.

15 punts de control

2 avituallaments

Botifarrada final

Samarreta commemorativa

Per contactar, envieu-nos un correu electrònic a l'adreça: teiaclubcet@hotmail.es o bé utilitzar el formulari de contacte que trobareu al nostre web http://clubexcursionistateia.cat/contact. Tan aviat puguem us respondrem.

INSCRIPCIONS    https://www.inscripcions.cat/cetcaminadapopular2018/formulari_inscripcio

Per veure el formulari de les inscripcions (pendent)

Normal: 12 €.
Socis CET: 6 €.
Menors fins a 12 anys: 6 €.
Socis CET menors fins 12 anys: 4 €.

Preus a partir del dia 12:

Normal: 15€.
Socis CET: 8 €.
Menors fins a 12 anys: 8 €.
Socis CET menors fins 12 anys: 4 €.

INSCRIPCIONS PRESENCIALS:    Sempre i quan no s'hagi arrivat al limit de inscrits (800) i fins asolir-lo

Dissabte 17 des de les 18 a les 20 devant del CET. Passeig de la riera 130.

Diumenge 18 al parc de Can Godó de 7 a 8 del matí

La talla de samarreta demanada durant el procés d'inscripció és a títol informatiu.

El CET no es compromet a disposar-ne de la talla indicada.

RECOLLIDA D'ACREDITACIONS

Podeu recollir les acreditacions al:
Dissabte 17 de 18 a 20h a davant del club CET Passeig de la Riera 130 Teia
Diumenge 17, de 07:00 a 08:20, Parc de Can Godó.

Per facilitar la recollida de les acreditacions, hauriau de saber el número d'inscripció que heu rebut per correu electrònic.

LA INSCRIPCIÓ DELS PARTICIPANTS INCLOU

·       Dret a participar a la 16a Caminada Popular.

·       Dos avituallaments durant l'esdeveniment i un punt d'aigua.

·       Diversos punts de control durant el recorregut.

·       Botifarrada al final per a tots els participants.

·       Samarreta commemorativa. La talla de samarreta demanada durant el procés d'inscripció és a títol estadístic.
El CET no es compromet a disposar-ne de la talla indicada.

·       Aparcament gratuït (en llocs indicats).

·       Tots els serveis addicionals que dóna l'organització.

NORMES

L'organització estableix les següents normes per als participants de la prova:

·       Inscripció limitada a 800 participants.

·       Es donarà un temps màxim de 05:30 hores per fer tot el recorregut.

·       És responsabilitat dels participants portar l'equip i material adequat per fer aquest esdeveniment.

·       L'itinerari estarà degudament senyalitzat i controlat pel personal de l'organització.

·       Qui no tingui cura o demostri una actitud poc respectuosa envers l'entorn natural on es desenvolupa la caminada podrà ser desqualificat per l'organització. Recordem que transcorre dins d'un parc.

·       L'organització no es fa responsable dels danys causats o patits pels participants.

La participació a l'esdeveniment suposa l'acceptació d'aquestes normes.

APARCAMENTS

Tenim dos aparcaments recomanats que són gratuïts:

·       Can Llaurador: Aparcament 1 (P1) amb gran capacitat (PREFERENT).

·       Torrent Doctor Barrera: Aparcament 2 (P2) places limitades.

DECLARACIÓ DE RESPONSABILITAT

Com a participant de la 1a Caminada Popular de Teià declaro que:

·       Tinc coneixement i accepto íntegrament totes les condicions sobre les normes d'aquest esdeveniment.

·       Que em trobo en condicions físiques adequades per participar voluntàriament en aquest esdeveniment.

·       Assumeixo els perills i riscos derivats de la meva participació en aquesta activitat, tals com: les condicions climàtiques (pluja, vent, temperatura extrema, etc...) així com qualsevol tipus de col•lisió amb objectes, persones i/o animals que es produeixin durant l'activitat.

·       Un cop la inscripció sigui acceptada, la quota d'inscripció no es reemborsarà. La quota d'inscripció només serà reemborsada -en la part que sigui possible- si l'esdeveniment queda anul•lat per part de l'organització.

·       Autoritzo a l'organització de l'esdeveniment a utilitzar qualsevol fotografia, filmació, gravació o qualsevol altra mena d'arxiu de la meva participació en aquest esdeveniment.

Diumenge, 16 Setembre, 2018 (Tot el dia)