LINK FOTOS CONCURS FOTOGRAFIA 2019

logo_ccsl2019.jpeg42.15 KB

Caminada Circular Serralada Litoral, CCSL

Data dissabte 25 de maig 2019

La Caminada Circular Serralada Litoral del dissabte 25 de maig,  és una prova de resistència individual i no competitiva, per camins de muntanya amb un recorregut mitjanament dur.

Cal estar preparat físicament i dur l'equipament adequat.

Les inscripcions són limitades! Afanya’t!

ORGANITZA

Club Excursionista Teià.

SERVEIS ALS PARTCIPANTS

• Guies durant el recorregut per als participants.
  • 3 avituallaments entremitjos (inclòs dinar).
  • Sopar Pícnic final amb Moritz.
  • Obsequi motxilla commemorativa.

INSCRIPCIONS

• A la web www.inscripcions.cat en el link que penjarem en breu. Els socis el reberàn per correu electrònic.
  • Preu de la inscripció és de 25 € per persona (20 € per als socis del Club Excursionista Teià).
  • A partir del 19 de maig el preu de la inscripció és de  28 € per persona  (23 € per als socis del Club Excursionista Teià).
  • El  preu inclou  els 3 avituallaments, el dinar, el sopar-pícnic a Teià,  així com una motxilla commemorativa
  • Els participants no federats hauran d’abonar 5 € més en concepte de l’assegurança temporal d’un dia que tramitarà l’organització (obligatori).
  • Les inscripcions es tancaran el dia 23 de maig.
  • Les inscripcions són limitades a 60 participants.

REGLAMENT

La Caminada Circular de la Serralada del Litoral té el següent reglament:

• El fet de formalitzar la inscripció, significa que aquestes normes es coneixen i s’accepten.
  • L’edat mínima per participar és de 18 anys.
  • La CCSL transcorre per camins de muntanya i eventualment per carretera.
  • La CCSL és una activitat físicament exigent  amb un recorregut d’uns 46 Km . Pel sol fet de participar, el participant accepta estar en plenes condicions físiques i psíquiques per a afrontar-la.
  • L'organització no permetrà la sortida d'un participant si aquest no disposa de l'equipament adient per a la realització de la travessa
  • L’organització no es fa responsable dels accidents i/o danys que puguin tenir els participants, tot i que procurarà evitar-los.
  • Es demana a tots els participants que respectin les indicacions de l'organització, que està formada pel personal dels avituallaments i els guies que obriran i tancaran la marxa .  Fem especial esment que l’organització no es farà responsable de qualsevol persona que avanci al guia capdavanter o que s’endarrereixi al guia que tanca el grup.
  • La organització no es fa responsable de les persones que abandonin la caminada. Es prega que en cas d’abandonament s’avisi als guies.
  • El mal temps no serà obstacle per a la celebració de la CCSM , si bé l’organització podrà suspendre-la o modificar-ne el recorregut abans de sortir.
  • Qualsevol supòsit no previst en aquestes normes serà resolt per l’organització.

RECOMENACIONS

• És imprescindible un calçat (tècnic) i mitjons adequats a les característiques de la travessa. No es aconsellable estrenar calçat ni mitjons.
  • Obligatori l'ús de frontal o llum.
  • Indumentària adequada, capes transpirables.
  • Es recomana la utilització de bastons doncs es disminueix la càrrega sobre les cames en un 25%.
  • Cantimplora o bidó d’aigua per omplir-la en els avituallaments.
  • Petita motxilla amb: mitjons de recanvi, samarreta de recanvi, capa impermeable, capa d’abric, petita tovallola, gorra per al sol, mocadors de paper i tiretes.
  • En els avituallaments menjar moderadament. La quantitat d’aliment i beguda que s’oferirà serà suficient per l’esforç realitzat.
  • La nit abans ingereix un sopar basat en hidrats de carboni: pasta o arròs.

COL•LABORA

• Moritz.
  • ADF Teià.
  • Ajuntament de Teià.

Dades del recorregut:

1er Tram. 14.820 Km. Desnivell acumulat 936m

2on Tram. 16.1 Km . Desnivell acumulat 632m

3er Tram. 13.300 Km. Desnivell acumulat 568m

Distancia total recorregut: 47.16 Km. Desnivell acumulat 2230m.

Llocs de pas

Llocs de Pas 1er Tram. Parc de Can Godó de Teià - Cementiri de Teià - Roca de Cavall - Turó d'en Baldiri - Can Bernadó - Creu de Can Boquet - Roca de la Granota - Cova d'en Pau - Roca d'en Serdinyà - Roca d'en Toni - Camp de tir - Cal Arcís - Coll de Porc - Can Genís - La Mutua - Coo de Gironella - Creu de l'Avellà - El Monòlit - Castell de Burriac.

Llocs de pas del 2on tram. Pla del Monòlit (Castell de Burriac) - Coll de Gironella - Òrrius - Riera de Riudemeia - Pont Romà - Coll de Parpers - Àrea de Picnic Nostra Senyora dels Àngels - Font de la Mansa - La Cara de l'elefant.

Llocs de pas 3er Tram. La Cara de l'elefant - Font de Sant Bartomeu - Coll de Sant Bartomeu - Sant Bartomeu de Cabanyes - Masia de Cal Camat Vell - Camp de tir - Cal Arcís - Roca d'en Toni - Cal Senyor - Creu d'en Boquet - Ermita de Sant Mateu - Roca d'en Flores - Teià.

Avituallaments

1er Avituallament km8.

2on Avituallament km25. Àrea de Picnic Santuari Mare de Deu dels Angels.

3er Avituallament km 33.

Poblacions de pas

Teià – Premià de Dalt – Vilassar de Dalt – Cabrils – Argentona- Òrrius – La Roca del Vallès - Vallromanes – Teià.

3 Trams:

1. Teià – Castell de Burriac
  2. Castell de Burriac - Àrea de Picnic Santuari Mare de Deu dels Angels - Cap de Elefant.
  3. Castell de Burriac – Teià

Dissabte, 25 Maig, 2019 (Tot el dia)

Calendari 2019