INSCRIPCIONS XVII caminada polular oberteshttps://www.inscripcions.cat/cetcaminadapopular2018/formulari_inscripcio

Degut a les obres a la Riera, recomanem aparcar a l’esplanada de Can Llaurador. Veniu amb temps suficient per pujar caminant fins a Can Godó.

El nostre company Rafa Yanes ha creat un blog del club on tothom és convidat a participar-hi i a aportar activitas, comentaris, resenyes, .....   també un acces al wikilook del club i a una colecció de fotos flickr. Molt bona feina, Rafa, ets un crack.

Blog:

Wikiloc:

Flickr (Fotos):

CCSM Caminada Circular Serra Marina 2018

AdjuntMida
Cartell informatiu CCSM 20181.39 MB
Perfil tram 122.88 KB
Perfil tram 223.67 KB
Perfil tram 322.39 KB

La Caminada Circular Serra Marina del dissabte 5 de maig,  és una prova de resistència individual i no competitiva, per camins de muntanya amb un recorregut mitjanament dur.

Cal estar preparat físicament i dur l'equipament adequat.

Les inscripcions són limitades! Afanya’t!

ORGANITZA

Club Excursionista Teià.

SERVEIS ALS PARTCIPANTS

• Guies durant el recorregut per als participants.
  • 3 avituallaments entremitjos (inclòs dinar).
  • Sopar Pícnic final amb Moritz.
  • Obsequi motxilla commemorativa.

INSCRIPCIONS

• A la web ww.inscripcipons.cat al link  https://www.inscripcions.cat/ccsm2018/formulari_inscripcio
  • Preu de la inscripció és de 25 € per persona (20 € per als socis del Club Excursionista Teià).
  • A partir del 28 d’abril el preu de la inscripció és de  28 € per persona  23 € per als socis del Club Excursionista Teià).
  • El  preu inclou  els 3 avituallaments, el dinar, el sopar-pícnic a Teià,  així com una motxilla commemorativa
  • Els participants no federats hauran d’abonar 5 € més en concepte de l’assegurança temporal d’un dia que tramitarà l’organització (obligatori).
  • Les inscripcions es tancaran el dia 3 de maig.
  • Les inscripcions són limitades a 60 participants.

REGLAMENT

La Caminada Circular Serra Marina té el següent reglament:

• El fet de formalitzar la inscripció, significa que aquestes normes es coneixen i s’accepten.
  • L’edat mínima per participar és de 18 anys.
  • La CCSM transcorre per camins de muntanya i eventualment per carretera.
  • La CCSM és una activitat físicament exigent  amb un recorregut d’uns 46 Km . Pel sol fet de participar, el participant accepta estar en plenes condicions físiques i psíquiques per a afrontar-la.
  • L'organització no permetrà la sortida d'un participant si aquest no disposa de l'equipament adient per a la realització de la travessa
  • L’organització no es fa responsable dels accidents i/o danys que puguin tenir els participants, tot i que procurarà evitar-los.
  • Es demana a tots els participants que respectin les indicacions de l'organització, que està formada pel personal dels avituallaments i els guies que obriran i tancaran la marxa .  Fem especial esment que l’organització no es farà responsable de qualsevol persona que avanci al guia capdavanter o que s’endarrereixi al guia que tanca el grup.
  • La organització no es fa responsable de les persones que abandonin la caminada. Es prega que en cas d’abandonament s’avisi als guies.
  • El mal temps no serà obstacle per a la celebració de la CCSM , si bé l’organització podrà suspendre-la o modificar-ne el recorregut abans de sortir.
  • Qualsevol supòsit no previst en aquestes normes serà resolt per l’organització.

RECOMANACIONS

• És imprescindible un calçat i mitjons (tècnic) adequats a les característiques de la travessa. No es aconsellable  estrenar calçat ni mitjons.
  • Obligatori l'ús de frontal o llum.
  • Indumentària adequada, capes transpirables.
  • Es recomana la utilització de bastons doncs es disminueix la càrrega sobre les cames en un 25%.
  • Cantimplora o bidó d’aigua per omplir-la en els avituallaments.
  • Petita motxilla amb: mitjons de recanvi, samarreta de recanvi, capa impermeable, capa d’abric, petita tovallola, gorra per al sol, mocadors de paper i tiretes.
  • En els avituallaments menja moderadament. La quantitat d’aliment i beguda que s’oferirà serà suficient per l’esforç realitzat.
  • La nit abans ingereix un sopar basat en hidrats de carboni: pasta o arròs.

COL•LABORA

• Moritz.
  • ADF Teià.
  • Ajuntament de Teià.