CIRCULAR INFORMATIVA Juliol 2017

INFORMACIÓ GENERAL DEL CET

16ena Caminada per la Serralada Litoral

Com ja és habitual el proper 17 de setembre, celebrem el esdeveniment més emblemàtic del nostre club excursionista, la Caminada Popular per la Serralada Litoral, que enguany ja serà la 16ena, amb un recorregut variant any enrere any, que li donen un atractiu afegit a la jornada, aquest any l’ anomenarem "Teià, Font del Grill, Refugi del Vedat, Turó d’en Cases, Cadira del Bisbe, Turó d’en Pons, Teià”.
El recorregut és de uns 15Km i 700 m de desnivell i un segon recorregut de uns 10 Km i 350m pels menys forts.

Per la seva organització sempre hem comptat amb col·laboració dels socis, que junt amb els patrocinadors i espònsors, fan possible la seva realització any darrera any.
Per aquest motiu, per presentar-vos la Caminada d’enguany, el seu recorregut, els avituallaments, els controls i més detalls...
Us convidem el proper dijous 7 de setembre, a les 20h a la sala polivalent del Casal Parroquial. A continuació compartirem un refrigeri.
Per assistir confirmeu la vostra Asistencia a teiaclubcet@gmail.es

EQUIPACIO DEL CET
Ja tenim els catàlegs TUGA de l' equitació del CET, heu de triar el nom i model de les peces que voleu comprar, i contestar aquí mateix.
Teniu 3 catàlegs: 1-Senderisme-Muntanya, 2-BTT-Ciclisme, 3-TRAIL-Running
Que pel seu pes teniu aquí el link per veure els catàlegs:

Els catàlegs tenen descrites les peces de roba, amb un dibuix al lateral esquerra hi ha el nom i la referencia de la peça de roba i a la part de sota hi han els preus màxims unitaris, els preus aniran disminuint segons el número de peces que comprem entre tots.
El part en el magatzem del club tenim algunes peces de la mateixa equitació TUGA, sobrants de la comanda anterior amb uns preus lleugerament inferiors. El 7 de setembre, aprofitarem per veure aquest material, que us podeu emprovar i comprar a uns preus inferiors.

A la tardor, passada la Caminada, organitzarem la 1a Fira d' Intercanvi de material i equipació del CET.

1. SECCIÓ DE SENDERISME

IMPORTANT: Tots aquells socis que vulgueu rebre la informació complerta i amb més antelació de la sortida mensual de senderisme, ho heu de comunicar al correu cetsenderisme@gmail.com

Sortida Vall d'Aran

Excursió de un dia però en una sortida de 3 dies: 21-22-23 de juliol, a la Vall d’Aran

BANYS DE TREDOS. LAC CLÓTO DE BAISH (2.144 m.). TUC  DE SENDROSA ESTANY MAJOR DE COLOMERS (2.166 m.). BANYS DE TREDOS.

Com sempre podeu fer la vostre reserva al correu -cetsenderisme@gmail.com

SENDERISME EXPRÉS. SORTIDES MATINALS DE SENDERISME-

Activitat dirigida a totes les persones amants de la muntanya, habituades a caminar entre 12 km a 15 km, amb desnivells acumulats de 300m a 600m d'altitud. Sortim cada segon diumenge de mes durant tot l'any, des del Parc de can Godó de Teià a les 8.30.

La propera serà el 10 d’agost del 2017

Cada mes un recorregut diferent pel l'entorn de Teià. No cal inscripcions, porta esmorzar, aigua, roba adequada al temps i la pluja.

2. EXTRAESCOLAR. SECCIÓ INFANTIL

30 nenes i nens dividits en tres grups de 10, participen cada dimarts de les activitats de l’Escola de Muntanya del CET: Running, Curses d'Orientació i Escalada.

Acabat el curs 2016-2017. Ens tornarem a trobar el proper curs 2017-2018, amb noves activitats.

3. SECCIÓ D’ALTA MUNTANYA

EXCURSIÓ: COMOLOFORMO (3.033 m)

Data : 1 i 2 de setembre del 2017

Data obertura d’inscripcions: 05/07/2017

Coordinador: Jordi Rius

Reunió informativa: 30/08/2017  20h 20 hores local del club

Pernocta: Tenda de campanya. Estany Bessiberri

Els socis interessats en rebre informació sobre aquestes sortides i altres temes de la secció podeu enviar un correu electrònic a  cetaltamuntanya@gmail.com

4. SECCIÓ DE RUNNING

Running Express: Tots els dimarts a les 19’00h al Parc de Can Godó.

Running Iniciació: Tots els dimecres a les 19’00h al Parc de Can Godó.

Tots els que vulgueu participar, envieu un email al cetcursesdemuntanya@gmail.com

Teià Moritz Trail (TMT) 2017 i Mini-Trail

Tot un èxit, celebrada el passat 8 de juliol 2017. Teniu fotos al Facebook del CET o a Curses De Muntanya Cet

Tots els que vulgueu col·laborar en aquesta secció, envieu un email al cetcursesdemuntanya@gmail.com i/o a teiaclubcet@hotmail.es

5. SECCIÓ CULTURA

−      En full adjunt trobareu tota la informació d' aquest estiu.

−      Tornarem a convocar el concurs de fotografia. Per tal d'organitzar-ho, agrairia voluntaris! Us podeu apuntar enviant-me un mail a cetcultura2@gmail.com.

−      També podeu enviar les vostres propostes d'activitats, seran totes benvingudes, al correu cetcultura2@gmail.com

6. PER CONTACTAR AMB LES SECCIONS

Xavier Capdevila/  Teresa Sabater/ Jordi Oliva

extraescolarcet@gmail.com