INSCRIPCIONS XVII caminada polular oberteshttps://www.inscripcions.cat/cetcaminadapopular2018/formulari_inscripcio

Degut a les obres a la Riera, recomanem aparcar a l’esplanada de Can Llaurador. Veniu amb temps suficient per pujar caminant fins a Can Godó.

El nostre company Rafa Yanes ha creat un blog del club on tothom és convidat a participar-hi i a aportar activitas, comentaris, resenyes, .....   també un acces al wikilook del club i a una colecció de fotos flickr. Molt bona feina, Rafa, ets un crack.

Blog:

Wikiloc:

Flickr (Fotos):

Curs Orientació 2018

Curs d’orientació a muntanya

2 – 3 de març 2018

Curs intensiu, divendres a la tarda 2 de març  i matinal dissabte 3 de març,dues hores de teorica

Curs intensiu on aprendrem tot el que un mapa ens pot dir. Saber llegir-lo, interpretar-lo i finalment utilitzar-lo.

Sabrem llegir un mapa i extreure tota la informació que ens pugui donar. Ús de la brúixola. Altímetre.

Preu: Socis 10€, no socis 20€. Els inscrits tindran de regal un mapa Alpina

Monitor: Nèstor Bohigas, instructor d’Escalada en roca i Professional de l’Esport per la Generalitat de Catalunya
.

Organitza: Club Excursionista Teià