INSCRIPCIONS XVII caminada polular oberteshttps://www.inscripcions.cat/cetcaminadapopular2018/formulari_inscripcio

Degut a les obres a la Riera, recomanem aparcar a l’esplanada de Can Llaurador. Veniu amb temps suficient per pujar caminant fins a Can Godó.

El nostre company Rafa Yanes ha creat un blog del club on tothom és convidat a participar-hi i a aportar activitas, comentaris, resenyes, .....   també un acces al wikilook del club i a una colecció de fotos flickr. Molt bona feina, Rafa, ets un crack.

Blog:

Wikiloc:

Flickr (Fotos):

Dissabte 16 de juny de 2018 Setcases-Camprodon

Dissabte 16 de juny de 2018 Setcases-Camprodon «llarga»

Camprodon-Llanars-La Roca-Camprodon «curta»

Punt de trobada. Rotonda Passeig de la Riera de Teià.  6,30h Itinerari autocar. Teià – Setcases  distancia 135 km. Temps 2.00 h. Nivell 1er. Dificultat mitjana. Distancia 16.100 km. Desnivell acumulat 663 m. pujada i 985 m. baixada Temps 5.30 h. Nivell 2n. Dificultat baixa. Distancia 9,200 Desnivell acumulat. 150 m. Temps  4,00 h. Descripció de l’excursió:

Nivell 1er. Arribarem a Setcases (1270 m) sobre les 8,30 hores, esmorzarem tots plegats, seguidament començarem a caminar pel GR11 al costat del Torrent Fosc, anirem pujant fins arribar a la Jaça de Baix d’en Rafael Roca (1630 m), creuarem el Torrent Fosc i anirem planejant, sempre seguint el GR. Anirem pujant fins arribar a Pla de Bigues (1870 m) i una mica mes endavant passarem pel punt més alt del nostre recorregut (1895 m,Km 4,400).Començarem la baixada passant per Coll de Lliens (1864m), collada de Fembra Morta (1727m) i Puig Moscos (1739m). Aquí deixarem el GR ( Km 8,700) seguint per la carena, anirem baixant tot trobant el Puig de Sant Joan (1648m), Coll Sobirà ,Feixas den Torralles, Pla de Camparols (1465m,Km12,200) Deixarem la carena i girarem a l’esquerra per anar a trobar l’Oratori de l’Ascensió (1336m) anirem baixant  fins  arribar a la Masia de les Fonts (1169 alt)  després de una suau  pujadeta arribarem a un camí asfaltat que va baixant suaument fins la Masia de La Campa (1000 alt), i al nostre destí, la Font Nova de Camprodon.

Nivell 2º. Després d’esmorzar junts amb els del 1er nivell, l’autocar ens portarà a Camprodon on començarà la caminada des de la Font Nova, passarem pel mig del poble per anar a buscar el camí que va a Espinalba, per pista de terra i asfalt arribarem a Llanars on trobarem la Font del Moli, agafarem la pista asfaltada direcció  La Roca, a mig camí trobem la Font de la Mare de Deu del Reim passarem la passera i després d’ una curta i forta pujada arribarem al poble de La Roca, visitarem el poble i baixarem per un camí diferent que ens dura fins la passera que em passat anteriorment,  desfarem un tros de camí de pujada i, al arribar a Llanars, travessarem per uns camps tot seguint senyals grogues de «petit recorregut» que ens portaran a un corriol ombrívol, passarem per una passera metàl·lica  per evitar una riera, creuarem una pista asfaltada, tornarem a passar per un altre passera, arribant a Camprodon per la Font de La Forcara, tornarem a travessar el poble per arribar el punt de sortida «Font Nova».

14.30 h. Final del recorregut 1 i 2 nivell. 15.00 h. Dinar en el Restaurant Casa de Colònies Torre del Coll, 17.15 h. viatge de tornada a Teià. 19.15 h. arribada aproximada a Teià.

Si teniu dubtes consulteu els responsables de cada nivell. Un nivell no adequat pot ser negatiu per la persona i pel conjunt del grup.

Notes.  Cal portar esmorzar, aigua, calçat (treking) i roba adequada al temps i la pluja. Per participar a l’excursió, cal tenir la llicencia vigent de la FEEC.

Per inscripcions a:   https://www.inscripcions.cat/senderismejuny2018/formulari_inscripcio

En cas d’alguna incidència en la inscripció, podeu dirigir-vos a cetsenderisme@gmail.com

Preu de l’excursió. 35 €. No socis +5€

Data màxima d’inscripció 11 – 06 -2018. Es prega inscriure’s dins del termini indicat.

Es prega puntualitat.

Dissabte, 16 Juny, 2018 (Tot el dia)