INSCRIPCIONS XVII caminada polular oberteshttps://www.inscripcions.cat/cetcaminadapopular2018/formulari_inscripcio

Degut a les obres a la Riera, recomanem aparcar a l’esplanada de Can Llaurador. Veniu amb temps suficient per pujar caminant fins a Can Godó.

El nostre company Rafa Yanes ha creat un blog del club on tothom és convidat a participar-hi i a aportar activitas, comentaris, resenyes, .....   també un acces al wikilook del club i a una colecció de fotos flickr. Molt bona feina, Rafa, ets un crack.

Blog:

Wikiloc:

Flickr (Fotos):

ESTANH DE MAR (2.263 M.) – TOSSAU DE MAR (2.751 m.)

EXCURSIÓ 191

DIVENDRES 20

Sopar i dormir: en el  Hotel “LA CREU” de SALARDU (VALL D’ARAN) Tel. Hotel 973 644 222

Distància Teià-Salardu: 320 Qm. (3:30 a 4 hores) Serà bo trobar-nos a les 21 hores a l’hotel per sopar. Els que no puguin arribar a sopar cal que ho diguin al responsable de la sortida.

DISSABTE, 21

7:30 hores Esmorzar al Hotel.

8:15 hores Sortirem del hotel, amb cotxes, direcció Arties al Pont de Ressec (1.400 m.).

8:30 Sortida de  Pont de Ressec fins Pontet de Rius 1.640m. anirem amb taxi 4x4.

Inici de l’excursió:

De Pontet de Rius, tots junts començarem a caminar amb direcció al Refugi de la Restanca (2.010 m.) ( 1,6 Km.)

1r grup:  Podrà optar per seguir pujant fins l’Estanh de Mar (2.263m) o quedar-se a dinar al refugi de la Restanca.

2n grup:  Continuarà camí  bordejant l’Estanh de Mar fins el cim del Tossau de Mar ( 2.751 m.) (6.5 Km.)

Descens pel mateix camí de pujada.

Panoràmica des del cim:   Besiberris, Montardo,Tumaneia, Estanh Tòrt de Ríus, etc.

Dificultat 1r grup:   Mitjana – Desnivell fins Refugi Restanca 370m.(1,6 Km. anada)  i fins Estanh de Mar 623m. i

(3,6 Km anada) *

Dificultat 2n grup:  Alta. - Desnivell 1.111 m.  i 6,5 Km anada)*

*A la tornada es caminarà fins el Pontet de Rius, un recorregut de baixada de  2,9  Km.

DIUMENGE, 22

Tothom por fer el que vulgui, es recomana per qui no coneix la zona llocs com el Salt del Pix, els Güells del Joeu i l’Artiga de Lin, Pla de Beret, Montgarri, etc.

Tornada a Teià, dinant pel camí.

PREU:

Hotel amb ½ pensió ( sopar i esmorzar) 51€ per persona i dia (hab. doble) i 61€ per persona i dia (hab. Indiv, (NO socis 5€ més).   Taxi 4x4 = 3.50€

(Recordeu que l’Hotel te piscina climatitzada a l’exterior, porteu banyador, ...un bany a la piscina desprès de l’excursió es una delícia)

Les persones que vulguin una estada diferent a la del programa tenen que comunicar-lo al responsable de la sortida.

Pel dinar de dissabte podeu optar per portar-lo de casa vostra, encarregar un pícnic a l’hotel o dinar al Refugi de la Restanca (es tindria que preguntar si està obert, el preu i si esté que fer reserva)

Data màxima d’inscripció: 17 de juliol.           Places limitades (per ordre de sol·licitud)

Organitza:  Josep Mª Elias      Inscripcions:   Josep Mª Elias  609 550 414 i Joan Torà 691 418 269

Divendres, 20 Juliol, 2012 (Tot el dia) a Diumenge, 22 Juliol, 2012 (Tot el dia)