INSCRIPCIONS XVII caminada polular oberteshttps://www.inscripcions.cat/cetcaminadapopular2018/formulari_inscripcio

Degut a les obres a la Riera, recomanem aparcar a l’esplanada de Can Llaurador. Veniu amb temps suficient per pujar caminant fins a Can Godó.

El nostre company Rafa Yanes ha creat un blog del club on tothom és convidat a participar-hi i a aportar activitas, comentaris, resenyes, .....   també un acces al wikilook del club i a una colecció de fotos flickr. Molt bona feina, Rafa, ets un crack.

Blog:

Wikiloc:

Flickr (Fotos):

Flama del Canigó 2015

Dimarts 23 juny de 2015, revetlla de SANT JOAN

FOTOGRAFIES

Com cada any el CET portarà la Flama del Canigó fins a Teià.

• Pots incorporar-te en el punt que vulguis des del Cim del Canigó a Teià.
  • Tens varies opcions, mira quina és la teva.
  • Pots fer el tram que vulguis o puguis, tenim cotxe escombra.
  • Per a corredors experts (imprescindible inscripció), anem a buscar la Flama directament al Cim del Canigó, junt amb corredors d’ Alella, Masnou, etc.
  • Per a corredors entrenats i ciclistes tots (imprescindible inscripció), aprox.18:30h, recollida de la Flama a Dosrius, encesa de les nostres entorxes (22 Km) fins a Teià.
    Important: et transportem a tu i/o a la teva bicicleta fins a Dosrius.
  • Per a ciclistes i corredors menys experts, aprox. 20:30h, ens trobem a la rotonda NII/riera de Teià, al costat del Caprabo (2Km).
  • Per als més petits o els menys atrevits, aprox. 21h, a peu i en bicicleta, ens trobem a la rotonda d’entrada al parc de Vallbellida/carretera antiga de Teià.

Lectura del Manifest i encesa de la Foguera de Sant Joan al Parc de Valvellida.

Revetlla popular de St Joan al parc de Vallbellida.

Hi haurà samarretes de la Flama fins finalització d' existències.

Inscripcions gratuïtes a teiaclubcet@hotmail.es o telefonant al 649 030 695.

Dimarts, 23 Juny, 2015 (Tot el dia)