NOVETATS A LA WEB

ATENCIO: SORTIDA I ARRIBADA TEIALADA A CAN LLAURADOR

INSCRIPCIONS EL DIA DE LA CURSA 20 € LLARGA I 17 € CURTA

NOVA SORTIDA CET CULTURA: CABARET

Incorporació pestanya fotografies i videos

EL CET COL.LABORA AMB MAGIC LINE una mobilització ciutadana en favor de les persones que es troben en situació vulnerable que organitza Sant Joan de Déu a Barcelona..

PLACES LLIURES - APUNTEU-VOS-HI   CONTACTEU AMB  teiaclubcet@hotmail.com

Flama del Canigó 2016

Dijous 23 juny de 2016, revetlla de SANT JOAN

Com cada any el CET portarà la Flama del Canigó fins a Teià.

Pots incorporar-te en el punt que vulguis des del Cim del Canigó a Teià. Tens varies opcions, mira quina és la teva. Pots fer el tram que vulguis o puguis, tenim cotxe escombra.

• Per a corredors experts (imprescindible inscripció), anem a buscar la Flama directament al Cim del Canigó, junt amb corredors d’Alella, El Masnou, etc...
  • Per a corredors entrenats i ciclistes tots (imprescindible inscripció), aproximadament a les 18:30, recollida de la Flama a Dosrius, encesa de les nostres torxes i tornada (22 Km) fins a Teià.
  • Important: et transportem a tu i/o a la teva bicicleta fins a Dosrius.
  • Per a ciclistes i corredors menys experts, aproximadament a les 20:30, ens trobem a la rotonda NII/riera de Teià, al costat del Caprabo (2 Km).
  • Per als més petits o els menys atrevits, aproximadament a les 20:45, a peu i en bicicleta, ens trobem a la rotonda d’entrada al poble.

A les 21.00 arribada al parc de Vallbellida. Fem junts els últims metres, espereu-nos a la rotonda del pi i entrem tots junts al parc.
Lectura del Manifest i encesa de la Foguera a càrrec dels Joans i Joanes de Teià.

Inscripcions gratuïtes a CMC La Unió, cultura@teia.cat o al CET: teiaclubcet@hotmail.es.
Data límit 20 de juny.

Et regalem la samarreta de la Flama! (fins esgotar existències)
Tots els horaris són orientatius

Dijous, 23 Juny, 2016 (Tot el dia)