El nostre company Rafa Yanes ha creat un blog del club on tothom és convidat a participar-hi i a aportar activitas, comentaris, resenyes, .....   també un acces al wikilook del club i a una colecció de fotos flickr. Molt bona feina, Rafa, ets un crack.

Blog:

Wikiloc:

Flickr (Fotos):

LES DOUS – SANT MARTÍ SARROCA (ALT PENEDÈS)

SORTIDA Nº 234
Dissabte 16 de gener 2016
LES DOUS – SANT MARTÍ SARROCA
(Alt Penedès)
Punt de trobada: Rotonda Passeig de la Riera Hora: 7.00
Vehicle: Autocar.
Temps aproximat Teià – Vilafranca del Penedès – Torrelles de Foix Les Dous Distància 85 km. Temps 1.15 hores aprox.
1r Nivell. Dificultat moderada. Desnivell acumulada 320 m . Distància 16 km – Temps 4.30 hores.
2º Nivell. Dificultat baixa fàcil. Desnivell acumulada 135 m . Distància 10 km – Temps 3.30 hores.
8.15 h. Esmorzar en l’àrea d’esbarjo de Les Dous. (Torrelles de Foix)
9.00 h. Inici del recorregut des de Les Dous, anirem direcció Torrelles de Foix, entrant pe la Plaça de la Vila. Sense aturar-nos seguim el recorregut, anant a trobar l’ermita de San Joan de Lledó, situada en una gran esplanada entre vinyes. Arribats a la Masia de Can Carbó, els dos grups es separen. El 2º Nivell anirà resseguint la riera de Pontons i pujarà dalt del Castell pel cantó oest. En el temps d’espera dels companys del 1r Nivell, tenen la possibilitat de fer la visita guiada al Conjunt Monumental. El 1r nivell anirà direcció Bosc de l’Artiga, on passaran per un petit tram equipat, que va resseguint la cinglera. Dalt del cingle, anem seguin la carena, arribarem el Turó de les Bruixes, de baixada, anem a trobar la riera de Pontons, que s’obra pas entre el cingles del bosc de l’Artiga i la Roca, on està situat el conjunt Monumental de Sant Martí i l’església de Santa Maria. Tan sols ens queda un petit tram de pujada, que ens portarà al poble de Sant Matí Sarroca, punt i final.
14.15 h. Final de recorregut.
15.00 h Dinar Restaurant Can Pau Xich de Guardiola de Font-Rubí.
17.30 h. Sortida direcció Teià.
19.00 h. Arribada a Teià.
Enllaços d’interès, us recomanem que consulteu i us donarà una idea del recorregut.
http://www.descobrir.cat/ca/rutes/els-secrets- mes-ben-guardats-de-les-valls-042.php
NOTES.
Cal portar esmorzar , aigua, calçat adequat de treking, roba adequada al temps i pluja.
Per participar a l’excursió, cal tenir la llicencia vigent de la FEEC.
Els participants del 2º Nivell, que vulguin fer la visita guiada al Conjunt Monumental. En el moment d’inscriure’s, han de confirmar-ho. Visita guiada de grup 1.50€ individual. La visita No va inclosa en el preu de l’excursió.
A partir d’aquesta excursió, tots els interessat us teniu que inscriure a cetsenderisme@gmail.com
Es prega puntualitat.
PREU. 35 €. Sortida de Senderisme. No Socis 5€ +.
Data màxima d’inscripció 10 - 01 – 2016
Secció de Senderisme.