Magic Line, ajuda a Sant Joan de Deu a traves del CET, fes aportacions, sigues solidari. Nosaltres caminem, tu col.labores en nom nostre

Llac de Montoliu - Pic de Maubèrme (Vall d'Aran)

EXCURSIÓ 240

22 , 23 i 24 de juliol 2016

LLAC DE MONTOLIU ( 2.366 m.)
PIC DE MAUBÈRME (2.880m.)

(VALL D’ARAN)

Una de les excursions més emblemàtiques de la Vall d’Aran, la zona del llac de Montoliu és d’una gran bellesa. La pujada al cim, tot i la seva alçada, es d’una dificultat moderada, sense cap pas de gran dificultat, les vistes des de’l coll o el cim son espectaculars. És un dels cim recomanats pels llibres de muntanya. Està situat al nord de la Vall d’Aran i separa Catalunya de França.

DIVENDRES 22
Sopar i dormir: en l’hotel “LA CREU” de SALARDÚ (VALL D’ARAN) Tel. Hotel 973 644 222

Seria bo trobar-nos a les 21 hores a l’hotel per sopar. Els que no puguin arribar a sopar cal que ho diguin al responsable de la sortida. ( Josep Mª 609 550 414)

DISSABTE, 23 ( dia de l’excursió)

Sortirem amb el cotxes direcció Bagerge, un cop passada aquesta població seguirem uns 2,5 Km, fins al final de l’asfalt. (Borda de Lana). Aquí ens recollirà un autocar 4x4 que ens portarà fins a la Cabana des Calhaus, son uns 5 km. aprox. En aquest punt comença l’excursió.

Els horaris d’esmorzar i de sortida del hotel, així com la distribució de cotxes per la tornada, es comentarà a la reunió del divendres després de sopar.

Les distancies i desnivells aproximats son:
Llac de Montoliu :  : 13 Km.***   desnivell acumulat: 440 m.
Pic de Mauberme :  17 Km.***  desnivell acumulat 1.000 m.

*** Inclou els 5 Km. de tornada, que el mati haurem fet amb l’autocar.

DIUMENGE, 24
Dia lliure, tothom por fer el que vulgui, es recomana per qui no coneix la zona llocs com el Salt del Pix, els Güells del Joeu i l’Artiga de Lin, Pla de Beret, Montgarri, etc.

PREUS:
Hotel: Habitació doble MP 53€ PC 62€ pers./dia  - Habitació individual MP 63€  PC 72€ pers./dia
El cost de l’autocar es de 10€ per persona.

Com cada any, el divendres després de sopar farem una trobada amb tots els participants per comentar l’excursió.
(Recordeu que l’Hotel té piscina climatitzada a l’exterior, porteu banyador, ...un bany a la piscina després de l’excursió es una delícia)
Les persones que vulguin una estada diferent a la del programa tenen que comunicar-ho al moment de fer la inscripció.

Dissabte, 23 Juliol, 2016 (Tot el dia)