El passat 5 de maig els components de l'Escola de Muntanya del CET van participar en la Mini Trail de Vilassar de Dalt,  prova consolidada dins del circuit de curses de muntanya per a infants entre 3 i 12 anys, organitzada a la perfecció  per la tenda Sensacions de Vilassar de Dalt. Amb dos pòdiums en la categoria femenina de 4km i un 4art i 5è lloc en la cursa de 5km masculina , el CET va deixar reconeguda  la vàlua i categoria dels nens i nenes del Club. Moltes felicitats a tots i totes

Lliga interna curses de muntanya 2015

Calendari Lligueta Interna 2015 de curses de Muntanya

Després de l’estiu es publicarien les curses de tardor que completaran la lligueta del 2015.

Sistema de Puntuació

El sistema de puntuació serà primerament per kilometratge , és a dir, un punt per cada km recorregut en aquestes curses. Cada participant obtindrà punts extra en funció de l’ordre d’arribada entre els participants del Club en cada cursa. És a dir, el primer del club que arribi tindrà 10 punts, el segon 9 i així consecutivament, fins arribar a un punt. Si hi hagués més de 10 corredors , a partir del 10 tots obtindrien un punt.
Hi haurà premi pel que obtingui més punts en categoria masculina i femenina. Hi haurà un petit obsequi per tothom que vulgui participar.
Per participar en la nostre lligueta de club s’ha de ser soci del Club Excursionista Teià i enviar un mail a cetcursesdemuntanya@gmail.com indicant el vostre nom i que voleu participar. Estarem atents als llistats d’inscrits de les curses, però estaria bé que ens enviéssiu mail amb la vostre participació i posició d’arribada.

Dimarts, 23 Desembre, 2014 (Tot el dia)