ACTIVITAT SECCIÓ BTT DIA 30/9/2018  SORTIDA: Teià - Pla de la Calma - Teià

mes informació link

El nostre company Rafa Yanes ha creat un blog del club on tothom és convidat a participar-hi i a aportar activitas, comentaris, resenyes, .....   també un acces al wikilook del club i a una colecció de fotos flickr. Molt bona feina, Rafa, ets un crack.

Blog:

Wikiloc:

Flickr (Fotos):

Lliga Interna de Curses de Muntanya

La Secció de Curses de Muntanya del CET inicia la 1a lliga Interna de Curses de Muntanya per socis del CLub.

Està destinada a tots aquells socis del CET amants del running, com un lloc més de trobada, amb la possibilitat de compartir l’afició per aquesta modalitat esportiva.

Tot i ser una lligueta, l’objectiu no és la competició, sinó de promocionar aquesta modalitat esportiva de manera que es pugui realitzar en companyia i en un molt bon ambient.

Adjuntem document amb totes les condicions de participació.

Per a qualsevol dubte o més informació escriure un mail a cetcursesdemuntanya@gmail.com.

Secció de Curses de Muntanya

Club Excursionista Teià

Diumenge, 16 Febrer, 2014 (Tot el dia)