INSCRIPCIONS XVII caminada polular oberteshttps://www.inscripcions.cat/cetcaminadapopular2018/formulari_inscripcio

Degut a les obres a la Riera, recomanem aparcar a l’esplanada de Can Llaurador. Veniu amb temps suficient per pujar caminant fins a Can Godó.

El nostre company Rafa Yanes ha creat un blog del club on tothom és convidat a participar-hi i a aportar activitas, comentaris, resenyes, .....   també un acces al wikilook del club i a una colecció de fotos flickr. Molt bona feina, Rafa, ets un crack.

Blog:

Wikiloc:

Flickr (Fotos):

MALANYEU – CAP DE LA BAGA DE CABANELLES (Berguedà)

Punt de trobada:  Rotonda inici de la Riera de Teià     Hora: 7:00 h

Vehicle: Cotxes particulars.

Temps aproximat Teià Berga  – Cercs - Malanyeu. Distància 128 km. Temps 1:45 h.  aprox.

Recorregut: 1r Nivell. Dificultat mitjana.

Distància   8 km. Desnivell acumulat. 420 m. Temps  3:30 hores.

2º Nivell.  Dificultat mitjana alta. Distancia 15 km. Desnivell acumulat. 801 m. Temps. 5:30 hores.

Descripció de l’itinerari. Itinerari ben senyalitzat, (marques grogues) equipat amb cordes i escales, que ens permet accedir a llocs de gran bellesa natural.  Paisatge molt atractiu i variat: Pinedes, fagedes, torrents, salts d’aigua, graus, cingleres i carenes.

Itinerari:

9.00 h.   Sortim del poble de Malanyeu (1011m alt), anant a trobar el camí de Graell de Cal Pujals i una mica més amunt, la bonica cascada del Graell de Cal Pigot (1150m alt), a la que  accedim per una escala metàl·lica. El camí continua amb forta pujada, fins arribar a la Foradada (1305m alt), Balconada amb bones vistes  sobre Vallcebre i el Puigllançada.

10.00 h. Havent fet 2.5 km., abans de separar-se els dos grups, esmorzem. En aquest punt, el  1r Nivell, seguirà  el camí de tornada completant la distància prevista, fins arribar al poble.

Els participants del 2º Nivell  continuaran l’itinerari, seguint  les marques grogues que ens aniran guiant tot el camí, direcció La collada de la Batllia, Serrat de Fullerachs, portell de Porc, fins arribar al punt més alt del recorregut, el Cap de Baga de Cabanelles. (1685m alt) Comencem el descens  per la carena, seguin les marques del PR., fins el Turó de Crisp i la Bauma del mateix nom. Un cable d’acer,  enganxat a la roca, ens ajuda a baixar  pel lloc anomenat el Grapissot. Al cap de poca estona arribem a la collada de la Teleia. (1475m alt) Per continuar direcció a La Creueta (1388m alt) i El Mal Pas, Font de les Travesses, El Grau, (970m alt) Molí de Baix (945m alt) i arribada al punt d’inici.

15.00 h   Dinar.  Restaurant Hostal Anglada de  Malanyeu  nº Telf.938 248 062

17.30 h.  Sortida direcció Teià.

19.30 h.  Arribada a Teià.

NOTES.

Preu:  20 €. (Dinar) NO Socis 5 € més.

Es demana puntualitat.

Cal portar esmorzar i aigua

Calçat adequat. (Treking)  Roba  adequada al temps.

Cal tenir la llicència de la FEEC.

Coordinador : Joan Torà

Inscripcions: Joan Torà, 93 555 78 42  i  691 105 819, CET, o al vostre cap de grup

Data màxima d’inscripció  26 – 8 - 2012

La  Junta