INSCRIPCIONS XVII caminada polular oberteshttps://www.inscripcions.cat/cetcaminadapopular2018/formulari_inscripcio

Degut a les obres a la Riera, recomanem aparcar a l’esplanada de Can Llaurador. Veniu amb temps suficient per pujar caminant fins a Can Godó.

El nostre company Rafa Yanes ha creat un blog del club on tothom és convidat a participar-hi i a aportar activitas, comentaris, resenyes, .....   també un acces al wikilook del club i a una colecció de fotos flickr. Molt bona feina, Rafa, ets un crack.

Blog:

Wikiloc:

Flickr (Fotos):

MONTGRÒS – SANT JERONI – SANTA MAGDALENA (Montserrat)

SORTIDA 224
Dissabte 14 de març de 2015

MONTGRÒS – SANT JERONI – SANTA MAGDALENA (Montserrat)

Punt de trobada. Rotonda Passeig de la Riera. Hora 7.00 del matí. Recorregut autocar. Teià – Santa Cecilia - Monestir de Montserrat. Distancia 67 km. Temps 1.15 h.
1r Nivell. Dificultat mitja. Distancia 11.5 km. Desnivell acumulat. 900 m. Temps aproximat. 5.00 h.
2n Nivell. Dificultat fàcil. Distancia 8.5 km. Desnivell acumulat. 350 m. Temps aproximat. 3.40 h.

INTRODUCCIO: Aquest any és el 15é aniversari de la fundació del club i volem celebrar aquest esdeveniment repetint la primera excursió que senderisme es va fer a Montserrat, el 9 d’abril de 1995, és a dir aviat farà 20 anys.
1r Nivell. 8.30 h. Sortim de Santa Cecilia (705m altd) i seguim el GR-172 direcció al Portell del Migdia (Canal de la Font de la Llum). A mig camí de la canal podem visitar la Font de la Llum. En arribar al Portell del Migdia (1027m altd) esmorzarem. Havent esmorzat, anirem pel la Canal del Migdia, camí de la Font de la Cadireta i Coll del Montgròs, d’on pujarem fàcilment fins el Montgròs (1133m altd). Un dels grans miradors de Montserrat. Assolit un dels nostres objectius. Tornem endarrere, fins a trobar el camí que ens portarà a Sant Jeroni, passant pel Camell de Sant Jeroni i el coll de l’Albarda Castellana, fins arribar a Sant Jeroni (1237m altd), màxima altitud del massís de Montserrat i un altre gran mirador montserratí. En aquest punt ens trobarem amb el grup 2 i a partir de aquest moment farem l’excursió conjuntament.
2n Nivell. 9’00h. L’autocar ens deixarà en el Monestir, on podem aprofitar per esmorzar. 10.00 h. Agafarem el funicular de Sant Joan, (només de pujada de baixada els dos grups baixen a peu) que els deixarà al Pla de les Taràntules. Un camí perfectament senyalitzat ens portarà fins a Sant Jeroni.
12.00 h. Els dos grups tornaran pel camí que ha fet el segon grup fins arribar a les Escales de Jacob, si anem be de temps, pujarem a Sta. Magdalena (1132 m alt), un gran mirador de l‘oest de Montserrat.
Opcions: Arribat al desviament direcció les Escales de Jacob. Primera. Pujar pel les Escales fins dalt Sta Magdalena. Segona. Continuar fins Pla de les Taràntules fins arribar al Monestir.
09.45 h aprox. Esmorzar el Nivell 1.
14.00 h. Agafem l’autocar que ens portarà al Restaurant, situat a 14 km. 25 minuts.
15.00 h. Dinar. Restaurant Celler de la Guàrdia. El Bruc.
17.45 h Viatge de tornada a Teià.
19.00 h. Arribada a Teià.

Notes.
Preu. 35 €. NO SOCIS 5€ +. L’excursió està limitada a 55 participants.
Cal tenir llicencia de la FEEC. El participant que vulgui fer el 1r Nivell. Es necessari portat botes de muntanya, per l’orografia del terreny de Montserrat. Roba adequada al temps i la pluja. Aigua i esmorzar.
Coordinador. Joan Antras.
Inscripcions. cetsenderisme@gmail.com

Data màxima d’inscripcions. 08/03/1 5.
ES PREGA PUNTUALITAT.

Dissabte, 14 Març, 2015 (Tot el dia)