El nostre company Rafa Yanes ha creat un blog del club on tothom és convidat a participar-hi i a aportar activitas, comentaris, resenyes, .....   també un acces al wikilook del club i a una colecció de fotos flickr. Molt bona feina, Rafa, ets un crack.

Blog:

Wikiloc:

Flickr (Fotos):

OIX – HOSTAL DEL BAC – TORALLES - OIX

OIX – HOSTAL DEL BAC – TORALLES - OIX   (Alta Garrotxa)

Punt de trobada. Rotonda Passeig de la Riera. Hora 6.45 del matí.

Vehicle. Autocar. Trajecte. Teià – Girona – Besalú - Oix. 145 km.  Temps aproximat. 2.00 hores.

Recorregut. 1r Nivell. Dificultat baixa.       Distancia 14 km. Desnivell acumulat. 333 m. Temps 4.30 h.

Recorregut. 2º Nivell. Dificultat mitjana.    Distancia 18 km. Desnivell acumulat. 532 m, Temps 5.00 h.

Descripció de l’itinerari. Interessant recorregut pel un entorn, considerat un dels espais naturals mes importants del Preperineu pel seu valor biològic. Al llarg del camí, contemplarem diferents panoràmiques del Montmajor, el Montpetit i Bassegoda i podem admirà l’església de Sant Martí de Toralles, (s/XII) en procés de restauració, les diferents masies i el bonic poble d’Oix, punt de sortida i arribada d’aquest recorregut circular.

8.45 h.    En arribar a Oix, esmorzarem.

9.15 h.    Inici del recorregut. Sortim del poble d’Oix, seguin les marques del GR1, fins creuar, la Riera d’Oix, 300 metres mes enllà, cruïlla de camins, on veurem les marques del PR186.

1r Nivell. Continuarà el GR1, direcció Cal Quic i l’església de Sant Martí de Toralles. Arribat aquest punt deixem el GR1, direcció Coll Sapell, deixem la pista i entrem en un sender que ens conduirà La Ferreria i Oix.

2º Nivell. Segueix les senyals del PR186 seguin la Riera d’Oix, per les Gorgues de la Batlle, fins arribar el Seguer de la Pera, on deixarem les senyals per entrar en el bosc del pas del Bodelquer, que anirem seguin fins arribar el Molí de la Coromina i Hostal del Bac, on tornem ha trobar les marques del GR1, que les anirem seguin fins el veïnat de Toralles. No mes ens manca, la part del recorregut descrit en Nivell 1r.

14.15 h.  Arribada al punt d’inici Oix.

14.30 h.  Desplaçament amb autocar direcció Montagut.

15.00 h.  Dinar en el Restaurant Mas Pi. Montagut Telf. 97 228 72 47.

17.30 h.  Viatge de tornada a Teià.

19.30 h.  Arribada a Teià.

Notes.

Preu. 35 €. NO SOCIS 5 € +.

Cal tenir llicencia de la FEEC.

Cal portar calçat de muntanya. Roba adequada al temps i la pluja.

Cal portar aigua i esmorzar.

Coordinador. Joan Torà.

Inscripcions. 93 555 78 42 – 691 105 819.

Data màxima d’inscripcions. 11/11/12.

ES PREGA PUNTUALITAT.

La Junta.

Dissabte, 17 Novembre, 2012 (Tot el dia)