CET SOLIDARI AMB LA MARATÓ DE TV3. Tant la sortida de senderisme Express el dia 10 com la de sederisme del dia 16 aportaran fons a la MARATÓ de TV3

Pic de Montmalús - Andorra

EXCURSIÓ 241
3 i 4 de setembre de 2016

Pic de Montmalús (2.782 m)
ANDORRA

El Pic de Montmalús és un gran mirador dels circs de Pessons, de Collels i sobre el estany de Montmalús.

DIVENDRES, 2
Sopar i dormir en l'Hotel Piolets Park & Spa que està a Soldeu a l'entrada de la població a l’esquerra. Tel 00 376-871787.

DISSABTE, 3
Sortim de l’hotel a les 8:30 després d’esmorzar, cap a Grau Roig on aparcarem els cotxes.

Dificultad mitja-baixa. Desnivell positiu 480 m. Temps pujada i baixada 4,5 h.
09:00. Amb un servei d’autobús (5 € pujada i baixada) pujarem fins el primer llac de Pessons, i seguirem un GR fins l’estany de la Coma Extremera. Ara seguim un camí que va pel fons d’aquesta vall (Coma Extremera). Al fons de la vall el camí té més pendent i fa unes llaçades fins arribar al coll de Montmalús. Ara nomes queden 80 metres de desnivell fins al cim.
12:30 Pic de Montmalús.
La baixada la farem tots junts fins el primer llac de Pessons.

Dificultad mitja-alta. Desnivell positiu 875 m. Temps total pujada i baixada 6 h.
09:00 Anem per pista fins el restaurant el Piolets, on començarem a pujar per una pista d’esquí, fins l’estany de la Coma Extremera. Ara seguim un camí que va pel fons d’aquesta vall (Coma Extremera). Al fons de la vall el camí té més pendent i fa unes llaçades fins arribar al coll de Montmalús. Abans de fer cim baixem a l'estany i refugi de Montmalús sota mateix del coll. Tornem a pujar al coll i ara anem cap el cim.
12:30 Pic de Montmalús.
La baixada la farem tots junts fins el primer llac de Pessons, amb possibilitat de dinar al Restaurant–refugi llac de Pessons, o per a qui el porti, pels voltants. En acabar farem el curt trajecte fins el cotxe.

16:00. Arribada als cotxes i tornada a l'hotel.

Equipament: Cal portar botes de muntanya, roba d'abric i per a la pluja.
Sopar a l’hotel a les 20:30 hores.

DIUMENGE , 4
Esmorzar a les 08:30 a l’hotel.
Sortim de l’hotel a les 09:30 hores.
Donarem diverses opcions per a qui vulgui fer una sortida addicional.

CONDICIONS DE LES RESERVES
L'hotel els Piolets està fent una promoció fins el dia 14 d’Agost, això comporta que el club ha de fer els pagaments a l'hotel per a la totalitat de l’estada, a les persones que confirmin l’assistència a l’excursió. El club carregarà als socis el preu de l'habitació amb mitja pensió als comptes del assistents a la sortida.
Habitació doble 88,20 € amb mitja pensió (Els dos dies).
Habitació individual 123,48 € amb mitja pensió (Els dos dies).
En l'etapa de promoció, es a dir fins el 14 d’Agost hi ha un descompte d’un 15% sobre aquests preus.
Habitació doble 74,96 €amb mitja pensió (Els dos dies).
Habitació individual 104,96 € amb mitja pensió (Els dos dies).
És important que confirmeu la vostra assistència el més aviat possible al correu del senderisme cetsenderisme@gmail.com per a gaudir d’aquest descompte.
A partir del dia 15 els preus són els indicats, sense descompte.
Els no socis 5 € més. Places limitades.
L'anul·lació en la darrera setmana suposa perdre el 100% de la reserva.
Data màxima d’inscripció 26 d’agost del 2016.

Dissabte, 3 Setembre, 2016 (Tot el dia) a Diumenge, 4 Setembre, 2016 (Tot el dia)

Calendari 2017