Magic Line, ajuda a Sant Joan de Deu a traves del CET, fes aportacions, sigues solidari. Nosaltres caminem, tu col.labores en nom nostre

Pic de Thoumasset (Andorra)

EXCURSIÓ 229.
4 , 5 i 6 de setembre 2015
Pic de Thoumasset
(ANDORRA)

DIVENDRES 4
Sopar i dormir en el Hotel Bringué El Serrat Tel 00 376-736999
Per arribar a l’hotel, cal anar per la carretera que passa per la Massana i Ordino fins al Serrat. Ens trobarem per sopar a les 21 hores. Els que no puguin arribar a temps per sopar a l‘hotel cal que ens ho comuniquin.

DISSABTE, 5
Sortim de l’hotel desprès d’esmorzar, cap el aparcament de la Canya de la Rabassa, on deixem els cotxes.
Nivell 1 Dificultat mitja-baixa. Desnivell positiu 635 m. Temps pujada i baixada 5h,30’.
Aquest es un bonic recorregut que segueix un camí molt antic que comunicava Andorra amb les poblacions occitanes de Siguer i Banyell.
9h.00. Per un camí senyalitzat anem amb inclinació suau fins a al Pleta de la Rabassa, Refugi de Rialb ,i les cabanes dels Planells de Rialb. Amb una pendent mes pronunciada el camí s’enfila fins el port de Siguer. Un camí planer ens portarà al estany blau, paratge extraordinari als peus del pic de Thoumasset i del pic de l’estany blau. Es torna pel mateix camí.
Nivell 2 Dificultad mitja-alta. Desnivell positiu 1040 m. Temps total pujada i baixada 6h,30’.
9h.00. Seguiment el mateix recorregut que el grup del nivell 1 fins arribar al estany blau. Voregem el llac per l’esquerra. Ara anem a buscar un camí que ens deixa en una petita vall a peu del Thoumasset. Un camí pronunciat ens situa al pas de la Solana, per on seguirem per una carena fins el cim. Un cop assolit el cim tornarem al llac per dinar amb el grup del nivell 1, amb l’idea de baixar plegats fins els cotxes.
Cal anar ben calçat i portar roba d’abric, i el dinar.
Sopar a l’hotel a les 20,30 hores.

DIUMENGE ,6
Esmorzar a l’hotel. El diumenge no hi ha cap activitat prefixada però us podem donar diferents per conèixer una mica més les muntanyes d’Andorra.

PREU APROXIMAT PER PERSONA
Socis: 100 € amb mitja pensió (Els dos dies). Els no socis 5 € més. Places limitades. No inclou el dinar de tornada.
Data màxima d’inscripció 25 d’Agost del 2015.
Inscripcions: cetsenderisme@gmail.com

Divendres, 4 Setembre, 2015 (Tot el dia) a Diumenge, 6 Setembre, 2015 (Tot el dia)