El nostre company Rafa Yanes ha creat un blog del club on tothom és convidat a participar-hi i a aportar activitas, comentaris, resenyes, .....   també un acces al wikilook del club i a una colecció de fotos flickr. Molt bona feina, Rafa, ets un crack.

Blog:

Wikiloc:

Flickr (Fotos):

SECCIÓ SENDERISME - Sortida nº 262 del 20 al 22 de juliol 2018 (VALL D’ARAN)

Aquesta vegada el programa constarà de tres recorreguts diferents:

FACIL      VILAMÒS – ARRES DE SUS – BASSA D’ARRES – MINA VICTORIA

MITJA      VILAMÒS – PIC DE MONTLUDE (2.517 m.)

DIFICIL    PIC DE MAUBERME ( 2.926 m.)

DIVENDRES 21

Sopar i dormir: en el  Hotel “LA CREU” de SALARDU (VALL D’ARAN) Tel. Hotel 973 644 222

DISSABTE, 22 ( dia de l’excursió)

Sortida després d’esmorzar ( informarem de les hores d’esmorzar i sortida la nit del divendres).

Recorregut fàcil: Descobrim el passat miner de la Vall d’Aran i gaudim d’un dels paisatges més bonics del Mijaran.( ruta semicircular)

Ens desplaçarem amb els nostres vehicles a Vilamòs i a 22 Km. de l’hotel, lloc on iniciarem un recorregut circular d’uns 4,5 Km. i un desnivell de 285 m. un cop finalitzat aquest primer tram agafarem els nostres cotxes i anirem a la Bassa d’Arres on caminarem fins la Mina Victoria. Un recorregut , també, de 4 Km. amb un desnivell de 170 m. Total aprox. 8,5 Km. i un desnivell de 455 m.

Pels més decidits hi ha la possibilitat de pujar caminant del poble de Vilamòs fins la Mina Victoria i tornar a Vilamòs. Total 10,5 Km. i 695 de desnivell.

Al finalitzar l’excursió es molt recomanable la visita a l’Ecomusèu Çò de Joanchiquet i les esglésies romàniques de Santa Maria i Sant Miquèu a Vilamòs.

Recorregut mitjà: En el poble de Vilamòs agafarem uns taxis 4x4 que ens portaran per pista forestal fins a la Cabana d’Uishera (1.964 m.) on iniciarem la pujada al Pic de Montlude (2.517 m.) La baixada caldria fer-la fins el poble de Vilamòs. La cèntrica ubicació del cim el converteix en un  mirador excepcional de totes les muntanyes de la Vall d’Aran. Total aprox. 15 Km. i un desnivell de 750 m. Cim sense cap dificultat tècnica.

Recorregut difícil: Nou intent de pujar al Pic més emblemàtic de la Vall d’Aran. Sortida de l’hotel en direcció a Bagergue i al pàrquing de Borda de Lana. Taxi 4x4 fins la Cabana des Calhaus, on iniciarem la pujada fins el cim, tot passat per el estany de Montoliu. Final amb una gran canal descomposta, plena de pedra solta i molt aèria en alguns punts. Total aproximat. 9 Km. i un desnivell de 1.000 m.

DIUMENGE, 23

Dia lliure, tothom por fer el que vulgui, es recomana per qui no coneix la zona llocs com el Salt del Pix, els Güells del Joeu i l’Artiga de Lin, Pla de Beret, Montgarri, etc.

PREUS: Hotel: Habitació doble MP 57€ PC 67€ pers./dia  - Habitació individual MP 67€  PC 77€ pers./dia

ALTRE INFORMACIÓ:

Els que no puguin arribar a sopar cal que ho diguin al responsable de la sortida. ( Josep Mª 609 550 414)

Com cada any, el divendres desprès de sopar farem una trobada amb tots els participants per comentar l’excursió.

(Recordeu que l’Hotel te piscina climatitzada a l’exterior, porteu banyador.

Les persones que vulguin una estada diferent a la del programa tenen que comunicar-lo al moment de fer la inscripció.

Qui vulgui fer la sortida al Mauberme ho te que fer constar en el moment de fer la inscripció.

Data màxima d’inscripció: 15 de juliol.  Places limitades (per ordre de sol·licitud)

Inscripcions:   Tractant-se d’una sortida sense autocar, les inscripcions es realitzaran mitjançant un e-mail a cetsenderisme@gmail.com

Divendres, 20 Juliol, 2018 - 20:00 a Diumenge, 22 Juliol, 2018 - 20:00