INSCRIPCIONS XVII caminada polular oberteshttps://www.inscripcions.cat/cetcaminadapopular2018/formulari_inscripcio

Degut a les obres a la Riera, recomanem aparcar a l’esplanada de Can Llaurador. Veniu amb temps suficient per pujar caminant fins a Can Godó.

El nostre company Rafa Yanes ha creat un blog del club on tothom és convidat a participar-hi i a aportar activitas, comentaris, resenyes, .....   també un acces al wikilook del club i a una colecció de fotos flickr. Molt bona feina, Rafa, ets un crack.

Blog:

Wikiloc:

Flickr (Fotos):

Senderisme Exprés

Dirigit a totes les persones amants de la muntanya, habituada a caminar de 12 a 16 quilòmetres, amb desnivells acumulats de 300 a 700 metres.

Sortim cada segon diumenge de mes durant tot l'any, des del Parc de can Godó de Teià a les 08:30 hores del matí, fins les 13:00 hores.

Cada mes un recorregut diferent per l'entorn de Teià.

No cal inscripcions. Porta esmorzar, aigua, roba adequada al temps i la pluja.

Anima't i vine, t'ho passaràs bé.

Dijous, 6 Novembre, 2014 - 08:30