INSCRIPCIONS XVII caminada polular oberteshttps://www.inscripcions.cat/cetcaminadapopular2018/formulari_inscripcio

Degut a les obres a la Riera, recomanem aparcar a l’esplanada de Can Llaurador. Veniu amb temps suficient per pujar caminant fins a Can Godó.

El nostre company Rafa Yanes ha creat un blog del club on tothom és convidat a participar-hi i a aportar activitas, comentaris, resenyes, .....   també un acces al wikilook del club i a una colecció de fotos flickr. Molt bona feina, Rafa, ets un crack.

Blog:

Wikiloc:

Flickr (Fotos):

SORTIDA AL TEATRE: "UN AIRE DE FAMILIA"

SORTIDA AL TEATRE: "UN AIRE DE FAMILIA", (Teatre Romea), Divendres 4 d’octubre a les 20’30h

"La mare i dos fills casats. Al Jordi li han anat bé les coses, al Quim, no tant. També hi apareix la Bet, la filla, una soltera ferotge...Tots ells coexisteixen ‘de manera cordial’ des de fa molt de temps.

Aquest vespre es veuen tots ells amb motiu de la reunió setmanal de divendres al restaurant del Quim, i les coses no estant anant com haurien d’anar...

I quan el Tomàs, el cambrer, s’hi fica entremig de les històries familiars, l’aparent alegria pren l’aspecte d’una venjança en tota regla."

Preu especial per als socis del Club a Llotja, platea o 1a fila del Amfiteatre: 23 euros

Places limitades.

Inscripcions i reserves fins el 15 de setembre a cetculturateia@gmail.com o als telfs 666590100 o 935551815

Divendres, 4 Octubre, 2013 - 20:30