NOVETATS A LA WEB

ATENCIO: SORTIDA I ARRIBADA TEIALADA A CAN LLAURADOR

INSCRIPCIONS EL DIA DE LA CURSA 20 € LLARGA I 17 € CURTA

NOVA SORTIDA CET CULTURA: CABARET

Incorporació pestanya fotografies i videos

EL CET COL.LABORA AMB MAGIC LINE una mobilització ciutadana en favor de les persones que es troben en situació vulnerable que organitza Sant Joan de Déu a Barcelona..

PLACES LLIURES - APUNTEU-VOS-HI   CONTACTEU AMB  teiaclubcet@hotmail.com

tMT travessa Montserrat - Teià a peu i en BTT 2016

TRAVESSA MONTSERRAT TEIÀ - tMT 2016

Dissabte, 4 de juny de 2016.

La Travessa Montserrat-Teià a peu i en BTT (tMT) és una prova de resistència individual i no competitiva, per camins de muntanya amb un recorregut aproximat mitjanament dur. Cal estar preparat físicament i dur l'equipament adeqüat i sobretot la bicicleta en perfectes condicions.

Les inscripcions són limitades! Afanya’t!

SERVEIS ALS PARTCIPANTS

• Guies durant el recorregut per als participants en BTT i a peu.
  • Diferents ritmes pre-establerts per als que realitzin la travessa a peu.
  • Diversos avituallaments intermitjos (inclòs dinar).
  • Sopar Pícnic final amb Moritz.
  • Transport de les BTT de Teià a Montserrat .
  • Obsequi samarreta commemorativa.

AUTOCAR A MONTSERRAT

• Punt de Sortida: aparcament de la biblioteca de Can Llauradó.
  • A PEU: Sortida de Teià a les 04:00.
  • EN BTT: Sortida de Teià a les 07:30.

INSCRIPCIONS

• Fins el 15 de maig el preu de la inscripció és de 25 € per persona (20 € per als socis del Club Excursionista Teià).
  • A partir del 16 de maig el preu de la inscripció és de 28 € per persona (23 € per als socis del Club Excursionista Teià).
  • En aquest preu estan inclosos tots els avituallaments, el dinar, el sopar-pícnic a Teià, l’autocar d'anada a Montserrat des de Teià i el transport de les bicicletes a Montserrat, així com una samarreta commemorativa.
  • La talla de la samarreta es podrà triar fins el 15 de maig. La talla de la samarreta és a títol estadístic. L'organització no es compromet a lliurar la talla seleccionada.
  • Els participants no federats hauran d’abonar 5 € més en concepte de l’assegurança temporal d’un dia que tramitarà l’organització (obligatori).
  • Les inscripcions es tancaran el dia 31 de maig.
  • Les inscripcions són limitades a 55 participants a peu i 55 en BTT. Una vegada exhaurides, no es farà cap llista d'espera.

A PEU

Inscripcions: https://www.inscripcions.cat/cetttm2016/formulari_inscripcio

Listat d'inscrits: https://www.inscripcions.cat/cetttm2016/llistat_inscrits

Nombre d'inscrits:

Places lliures:

BTT

Inscripcions: https://www.inscripcions.cat/cetttm2016btt/formulari_inscripcio

LListat d'inscrits: https://www.inscripcions.cat/cetttm2016btt/llistat_inscrits

Nombre d'inscrits:

Places lliures:

REGLAMENT

La travessa Montserrat Teià l’organitza el Club Excursionista Teià sota el següent reglament:

• El fet de formalitzar la inscripció, significa que aquestes normes es coneixen i s’accepten.
  • L’edat mínima per participar és de 18 anys.
  • La tMT transcorre per camins de muntanya i eventualment per carretera.
  • La tMT és una activitat físicament exigent  amb un recorregut d’uns 60 Km a peu i 90 Km en BTT. Pel sol fet de participar, el participant accepta estar en plenes condicions físiques i psíquiques per a afrontar-la.
  • L'organització no permetrà la sortida d'un participant si aquest no disposa de l'equipament adient per a la realització de la travessa, especialment el casc per a la modalitat en BTT.
  • L’organització no es fa responsable dels accidents i/o danys que puguin tenir els participants, tot i que procurarà evitar-los.
  • Es demana a tots els participants que respectin les indicacions de l'organització, que està formada pel personal dels avituallaments i els guies que obriran i tancaran la marxa ja sigui a peu, o en BTT.  Fem especial esment que l’organització no es farà responsable de qualsevol persona que avanci al guia capdavanter.
  • Qualsevol persona que pateixi algun accident o fet que li impedeixi seguir el ritme previst haurà d’abandonar la marxa en un dels punts d’abandonament.
  • El mal temps no serà obstacle per a la celebració de la tMT , si bé l’organització podrà suspendre-la o modificar-ne el recorregut abans de sortir.
  • Qualsevol supòsit no previst en aquestes normes serà resolt per l’organització.

RECOMANACIONS

• És imprescindible un calçat i mitjons (tècnic) adequats a les característiques de la travessa. No es pot estrenar calçat ni mitjons.
  • Obligatori l'ús de frontal o llum.
  • Obligtori l'us de casc en BTT.
  • Indumentària adequada, capes transpirables.
  • Es recomana La utilització de bastons doncs és disminueix la càrrega sobre les cames en un 25%.
  • Cantimplora o bidó d’aigua per omplir-la en els avituallaments.
  • Petita motxilla amb: mitjons de recanvi, samarreta de recanvi, capa impermeable, capa d’abric, petita tovallola, gorra per al sol, mocadors de paper i tiretes, inflador de rodes i càmera de recanvi (BTT).
  • En els avituallaments menja moderadament. La quantitat d’aliment i beguda que s’oferirà serà suficient per l’esforç realitzat.
  • La nit abans ingereix un sopar basat en hidrats de carboni: pasta o arròs.

ORGANITZA

Club Excursionista Teià.

COL•LABORA

• Moritz.