INSCRIPCIONS XVII caminada polular oberteshttps://www.inscripcions.cat/cetcaminadapopular2018/formulari_inscripcio

Degut a les obres a la Riera, recomanem aparcar a l’esplanada de Can Llaurador. Veniu amb temps suficient per pujar caminant fins a Can Godó.

El nostre company Rafa Yanes ha creat un blog del club on tothom és convidat a participar-hi i a aportar activitas, comentaris, resenyes, .....   també un acces al wikilook del club i a una colecció de fotos flickr. Molt bona feina, Rafa, ets un crack.

Blog:

Wikiloc:

Flickr (Fotos):

Ull de Ter - Gra de Fajol

6 d’agost 2015
Ull de Ter
Gra de Fajol (2712 m)

Aquesta es una excursió fora del programa i continuant amb la que vàrem fer l’any passat, escollim un cim que sigui suficient atractiu i assequible.
Sortim de la rotonda de Teià amb cotxes particulars a les 7h’ i anem fins Ull de Ter on deixarem els cotxes i esmorzarem.
A pocs metres del cotxe trobem el GR11, que passant pel refugi de Vall Ter puja fins el coll de la Marrana. Aquí deixem el GR i en direcció Sud-est encarem decididament el cim.

Dades
Desnivell 700 mts
Temps previst pujada 2h 15’
Temps previst baixada 1h 45’
Temps total excursió 4h 30’
Entre 14h i les 14h 30’anirem a Can Tiranda, restaurant de Setcases. Preu aproximat menú 16€.
Tornada a Teià.
Hora d’arribada entre 18,30h i 19h.
Inscripcions: cetsenderisme@gmail.com

Dijous, 6 Agost, 2015 (Tot el dia)