Podeu descarregar les CLASIFICACIONS TEIA MORITZ TRAIL 2019 i veure carta post TMT2019 i com deixar comentaris.

LA FEEC EN CONTRA DE LA SENTÈNCIA DEL TRIBUNAL SUPREM

Podeu veure les fotos d'aquest espectacular esdeveniment a les nostres xarxes socials, Instagram, Facebook. I també a:

Podeu descarregar les fotos i tracks de les excursions en el BLOG del ClubAquí teniu una petita guia per consultar el blog del CET.

15 ANYS DEL CET

La exposició dels 15 anys del CET

Mitjançant aquesta exposició, commemorem el quinzè aniversari de la constitució del Club Excursionista Teià (CET).

A través de 50 plafons, essencialment gràfics, us exposem la història del CET des dels seus orígens fins a dia d’avui.

Podreu conèixer l’evolució de les nostres seccions i activitats, els reptes personals i col·lectius assolits i els nostres compromisos envers el poble de Teià i envers el nostre País.

Igualment, podreu veure com, a partir de la iniciativa de sis parelles que fa 22 anys van animar-se a fer senderisme, s’ha consolidat un club excursionista de 335 socis, amb 192 llicències federatives, que gaudeixen de la muntanya participant en les activitats que organitzen les 7 seccions del Club: Senderisme, Alta Muntanya, Curses de Muntanya, BTT, Orientació, Escola de Muntanya i Cultura.

A més, el CET organitza cada any 6 grans esdeveniments: La Caminada Popular, La Teialada, La Travessa Teià - Montserrat, La Teiatló, La Teià Moritz Trail i Les 3Hores BTT.

Us convidem i animem a participar en qualsevol de les nostres activitats.

Inauguració divendres 6 de novembre a les 19:00.

Horaris
De dijous a dissabte: 18:00 a 20:30.
Dissabte i diumenge: 11:00 a 14:00.
Dia 11 (Sant Martí): 12:00 a 14:00 i 18:00 a 20:30.

Endavant, sigueu benvinguts al Club de Muntanya de tots i per a tots!

Divendres, 6 Novembre, 2015 (Tot el dia) a Diumenge, 22 Novembre, 2015 (Tot el dia)

Calendari 2019

PER DESCARREGAR EL CALENDARI CLIQUEU LA IMATGE