Podeu descarregar les fotos i tracks de les excursions en el BLOG del ClubAquí teniu una petita guia per consultar el blog del CET.

El Centre Excursionista Teià al Nº19 del Esportiu Maresme

Entrevista al CET,  J.M. Elias i Josep Mestres

16a Caminada Popular per la Serralada Litoral

Teià – Font del Grill – Refugi del Vedat – Turó d’en Cases – Teià

Veure el recorregut

CAMINADA SOLIDARIA I PARTICIPACIÓ AL SORTEIG DE REGALS I MATERIAL

DADES GENERALS

Organització de l'esdeveniment: Club Excursionista Teià “CET”amb la col•laboració de l'Ajuntament de Teià, ADF de Teià i Parc de la Serralada Litoral.
Lloc: Teià (El Maresme).

Data: diumenge 17 de setembre de 2017.
Medi: Parc natural de la Serralada Litoral.
Recorregut: "Complet" 15 Km i 619 m de desnivell acumulat. "Curt" 10 Km i 350 m de desnivell acumulat.

Sortida: 08:30 - Parc de Can Godó.
Arribada: Parc de Can Godó.
Tancament del recorregut: 14:00.
Límit de participants: 800.

Per contactar, envieu-nos un correu electrònic a l'adreça: teiaclubcet@hotmail.es o bé utilitzar el formulari de contacte que trobareu al nostre web http://clubexcursionistateia.cat/contact. Tan aviat puguem us respondrem.

INSCRIPCIONS

Per veure el formulari de les inscripcions fer click al seguent enllaç: Veure el formulari d'inscripcions

Normal: 12 €.
Socis CET: 6 €.
Menors fins a 12 anys: 6 €.
Socis CET menors fins 12 anys: 4 €.

Preus a partir del dia 12:

Normal: 15€.
Socis CET: 8 €.
Menors fins a 12 anys: 8 €.
Socis CET menors fins 12 anys: 4 €.

INSCRIPCIONS PRESENCIALS:    Sempre i quan no s'hagi arrivat al limit de inscrits (800) i fins asolir-lo

Dissabte 16 des de les 18 a les 20 devant del CET. Passeig de la riera 130.

Diumenge 17 al parc de Can Godó de 7 a 8 del matí

La talla de samarreta demanada durant el procés d'inscripció és a títol informatiu.

El CET no es compromet a disposar-ne de la talla indicada.

RECOLLIDA D'ACREDITACIONS

Podeu recollir les acreditacions al:
Dissabte 16 de 18 a 20h a davant del club CET Passeig de la Riera 130 Teia
Diumenge 17, de 07:00 a 08:20, Parc de Can Godó.

Per facilitar la recollida de les acreditacions, hauriau de saber el número d'inscripció que heu rebut per correu electrònic.

LA INSCRIPCIÓ DELS PARTICIPANTS INCLOU

• Dret a participar a la 16a Caminada Popular.
  • Dos avituallaments durant l'esdeveniment i un punt d'aigua.
  • Diversos punts de control durant el recorregut.
  • Botifarrada al final per a tots els participants.
  • Samarreta commemorativa. La talla de samarreta demanada durant el procés d'inscripció és a títol estadístic.
    El CET no es compromet a disposar-ne de la talla indicada.
  • Aparcament gratuït (en llocs indicats).
  • Tots els serveis addicionals que dóna l'organització.

NORMES

L'organització estableix les següents normes per als participants de la prova:

• Inscripció limitada a 800 participants.
  • Es donarà un temps màxim de 05:30 hores per fer tot el recorregut.
  • És responsabilitat dels participants portar l'equip i material adequat per fer aquest esdeveniment.
  • L'itinerari estarà degudament senyalitzat i controlat pel personal de l'organització.
  • Qui no tingui cura o demostri una actitud poc respectuosa envers l'entorn natural on es desenvolupa la caminada podrà ser desqualificat per l'organització. Recordem que transcorre dins d'un parc.
  • L'organització no es fa responsable dels danys causats o patits pels participants.

La participació a l'esdeveniment suposa l'acceptació d'aquestes normes.

APARCAMENTS

Tenim dos aparcaments recomanats que són gratuïts:

• Can Llaurador: Aparcament 1 (P1) amb gran capacitat (PREFERENT).
  • Torrent Doctor Barrera: Aparcament 2 (P2) places limitades.

DECLARACIÓ DE RESPONSABILITAT

Com a participant de la 1a Caminada Popular de Teià declaro que:

• Tinc coneixement i accepto íntegrament totes les condicions sobre les normes d'aquest esdeveniment.
  • Que em trobo en condicions físiques adequades per participar voluntàriament en aquest esdeveniment.
  • Assumeixo els perills i riscos derivats de la meva participació en aquesta activitat, tals com: les condicions climàtiques (pluja, vent, temperatura extrema, etc...) així com qualsevol tipus de col•lisió amb objectes, persones i/o animals que es produeixin durant l'activitat.
  • Un cop la inscripció sigui acceptada, la quota d'inscripció no es reemborsarà. La quota d'inscripció només serà reemborsada -en la part que sigui possible- si l'esdeveniment queda anul•lat per part de l'organització.
  • Autoritzo a l'organització de l'esdeveniment a utilitzar qualsevol fotografia, filmació, gravació o qualsevol altra mena d'arxiu de la meva participació en aquest esdeveniment.

FEM COSTAT A:

Estarem molt agraïts si pots dur aliments (arròs, sucre, pasta, oli, confitura, gra cuit, fruita en almívar, farina, tomàquet fregit, etc...) que seran destinats a Càritas.

Diumenge, 17 Setembre, 2017 (Tot el dia)

Calendari 2019

PER DESCARREGAR EL CALENDARI CLIQUEU LA IMATGE