Podeu descarregar les CLASIFICACIONS TEIA MORITZ TRAIL 2019 i veure carta post TMT2019 i com deixar comentaris.

LA FEEC EN CONTRA DE LA SENTÈNCIA DEL TRIBUNAL SUPREM

Podeu veure les fotos d'aquest espectacular esdeveniment a les nostres xarxes socials, Instagram, Facebook. I també a:

Podeu descarregar les fotos i tracks de les excursions en el BLOG del ClubAquí teniu una petita guia per consultar el blog del CET.

16ena TEIALADA 2019 - També per Electric Bikes

Aquí teniu aquí les CLASSIFICACIONS de la TEIALADA

BIKE EXPRESS

BIKE RACE

BIKE MARATHON

- ELECTRIC BIKES

Aquest any tenim tres recorreguts:

Teialada Bike Marathon     44 km.  1.600+ de desnivell, nivell alt

Teialada Bike Race              28 km   1.000+, nivell mig-alt

Teialada Bike Express         15 km      500+, nivell mig.

- També per bicicleta elèctrica, no tens excusa.

MINITEIALADA pels petits.

GRÀFIQUES DE LES CURSES:

Teialada Bike Marathon

Teialada Bike Race

Teialada Bike Express

TRACKS DE LES CURSES:

- BIKE EXPRESS

- BIKE RACE

- BIKE MARATHON

Recollida dorsals:

Dissabte de 18:30 a 20:00 al local del club

el mateix dia de la cursa a la sortida de 07:30 a 08:30.

Sortida: 09:00 - Can Llaurador - davant correus

Arribada: Can Llaurador - davant correus

CONTROL DE TALL HORARI

1r CONTROL: Per als participants dels recorreguts Bike Race i Bike Marathon hi haurà  control horari al km 10 a les 10:45h (1h 45min.) A partir d’aquell moment, s’obligarà a tots els ciclistes a fer el recorregut Bike Express. Aquests ciclistes no sortiran a cap classificació.

2n CONTROL: Per als participants del recorregut Bike Marathon hi haurà  control horari al km 17 a les 11h (2h). A partir d’aquell moment s’obligarà a tots els ciclistes a fer el recorregut Bike Race. Aquests ciclistes no sortiran a cap classificació.

Els participants un cop inscrits a un dels tres recorreguts de la Teialada; Express, Race o  Marathon i que per qualsevol motiu decideixin canviar de recorregut, no sortiran a cap classificació.

PREUS (inclou dret inscripció, assegurança, regal, avituallaments i botifarra i cervesa final)

Fins el 10 de novembre:

Teialada Bike Express 15 €

Teialada Bike Race i Bike Marathon 18 €

Teilada Ebikes mateix preu.

A partir del 11 de novembre:

Teialada Bike Express 18 €

Teialada Bike Race i Bike Marathon 20 €

Teilada Ebikes mateix preu.

Inscripcions el dia de la cursa:

Totes les modalitats 25€

INSCRIPCIONS:

Teialada Bike Express

Teialada Bike Race

Teialada Bike Marathon

Teialada EBikes

MINITEIALADA --> NO CAL INSCRIPCIÓ PRÈVIA. ÉS GRATUÏTA. ES FARÀ EL MATEIX DIA 18 A CAN LLAURADOR.

REGLAMENT

L’organització estableix les següents normes per als participants de la prova:

El termini d’inscripcions es tancarà un cop arribat al número de corredors previst, o el divendres abans de l'esdeveniment.

Es donarà un temps màxim de 04:30 hores per fer tot el recorregut.

És responsabilitat dels participants portar l’equip i material adequat per fer aquest esdeveniment.

Tots els corredors i corredores han de saber que estan en perfectes condicions físiques per poder afrontar una prova com aquesta.

Els participants que decideixin retirar-se de la prova hauran de comunicar-ho al control més proper del lloc on es produeixi la retirada.

L’itinerari estarà degudament senyalitzat i controlat pel personal de l’organització.

Qui no tingui cura o demostri una actitud poc respectuosa envers l’entorn natural on es desenvolupa la cursa podrà ser desqualificat per l’organització. Recordem que part del recorregut  transcorre per un parc natural.

S’haurà de portar el dorsal en un lloc ben visible, amb el risc per qui no ho faci, de quedar fora de la classificació.

La recollida del dorsal es realitza prèvia presentació del DNI.

L’organització no es fa responsable dels danys causats o patits pels participants.

La participació a la prova suposa l’acceptació d’aquest reglament.

DECLARACIÓ DE RESPONSABILITAT

Com a participant de la 16a Teialada declaro que:

Tinc coneixement i accepto íntegrament totes les condicions sobre el reglament d’aquesta prova.

Que em trobo en condicions físiques adequades i suficientment entrenat per a participar voluntàriament en aquesta prova.

Que no pateixo malaltia, discapacitat física o lesió que pugui agreujar-se i/o perjudicar greument la meva salut pel fet de participar en aquesta prova.

Assumeixo els perills i riscos derivats de la meva participació en aquesta activitat esportiva, tals com: les condicions climàtiques (vent, temperatura extrema) així com qualsevol tipus de col•lisió amb objectes, persones i/o animals que es produeixin durant l’activitat.

Un cop la inscripció sigui acceptada, la quota d’inscripció no es reemborsarà. La quota d’inscripció només serà reemborsada -en la part que sigui possible- si la prova queda anul•lada per part de l’organització.

Autoritzo a l’organització de la prova a utilitzar qualsevol fotografia, filmació, gravació o qualsevol altra mena d’arxiu de la meva participació en aquest esdeveniment.

REQUISITS DELS PARTICIPANTS

Per participar a la 15a Teialada s’han de complir els següents requisits:

Ús de casc obligatori.

Tenir 12 anys d’edat o més el dia de l'esdeveniment.

Conèixer i acceptar les condicions del reglament.

Diumenge, 17 Novembre, 2019 (Tot el dia)

Calendari 2019

PER DESCARREGAR EL CALENDARI CLIQUEU LA IMATGE