Podeu descarregar les CLASIFICACIONS TEIA MORITZ TRAIL 2019

LA FEEC EN CONTRA DE LA SENTÈNCIA DEL TRIBUNAL SUPREM

Podeu veure les fotos d'aquest espectacular esdeveniment a les nostres xarxes socials, Instagram, Facebook. I també a:

Podeu descarregar les fotos i tracks de les excursions en el BLOG del ClubAquí teniu una petita guia per consultar el blog del CET.

18ena Caminada Popular per la Serralada Litoral 2019

18ena Caminada Popular per la Serralada Litoral

22 de Setembre del 2019

DADES GENERALS

Teià-Cau de la Guineu-Premià de Dalt-Turó d’en Trencs-Turó d’en Ponç-Teià

Dos Recorreguts: Un de 14 km 664m desnivell acumulat i un altre de 9 km 410m desnivell acumulat

Organització de l'esdeveniment: Club Excursionista Teià “CET” amb la col•laboració de l'Ajuntament de Teià, ADF de Teià. Parc de la Serralada Litoral i la FEEC.

Lloc: Teià (El Maresme).
Data: diumenge 22 de setembre de 2019
Medi: Parc natural de la Serralada Litoral.
Recorregut: "Complet" 14 Km. "Curt" 9 Km.

Sortida: 08:30 - Parc de Can Godó.
Arribada: Parc de Can Godó.
Tancament del recorregut: 14:00
Límit de participants: 800.

15 punts de control

2 avituallaments complerts

Botifarrada final

Samarreta commemorativa i altres regals

Per contactar, envieu-nos un correu electrònic a l'adreça: teiaclubcet@hotmail.es o bé utilitzar el formulari de contacte que trobareu al nostre web https://clubexcursionistateia.cat/contact. Tan aviat puguem us respondrem.

RECOLLIDA SOLIDARIA

Disposem de un punt de recollida solidaria per Càrites Teià.

Productes recomanats: productes imperibles (arròs, sucre, pasta seca,..) i d’higiene personal

Els participants en els donatius tindràn un petit obsequi.

INSCRIPCIONS

Preus

Normal: 12 €.
Socis CET: 6 €.
Menors fins a 12 anys: 6 €.
Socis CET menors fins 12 anys: 4 €.

Preus a partir del dia 10:

Normal: 15€.
Socis CET: 8 €.
Menors fins a 12 anys: 8 €.
Socis CET menors fins 12 anys: 4 €.

INSCRIPCIONS PRESENCIALS:  Sempre i quan no s'hagi arribat al límit de inscrits (800) i fins assolir-ho

Divendres 20 i Dissabte 21 de 17 a 20h, a la sala gran d’entrada al local del CET. Passeig de la riera 130, Teià

Diumenge 22 al parc de Can Godó de 7:30h a 8:30h del matí

La talla de samarreta demanada durant el procés d'inscripció és a títol orientatiu.

El CET només pot garantir per les primeres inscripcions després no ens podem comprometre disposar-ne de la talla indicada.

RECOLLIDA D'ACREDITACIONS

Podeu recollir les acreditacions al:
Divendres 20 i Dissabte 21 de 17 a 20h, a la sala gran d’entrada al local del CET. Passeig de la riera 130 Teià

Diumenge 22 al parc de Can Godó de 7 a 8 del matí

Per facilitar la recollida de les acreditacions, hauríeu de saber el número d'inscripció que heu rebut per correu electrònic.

LA INSCRIPCIÓ DELS PARTICIPANTS INCLOU

• Dret a participar a la 18a Caminada Popular
  • Dos avituallaments durant l'esdeveniment
  • Diversos punts de control durant el recorregut
  • Butifarrada al final per a tots els participants, refrescos i cervesa Moritz
  • Samarreta commemorativa. La talla de samarreta demanada durant el procés d'inscripció és a títol estadístic.
    El CET només es comprometre en les primeres inscripcions, a disposar-ne de la talla indicada.
  • Aparcament gratuït (en llocs indicats).
  • Tots els serveis addicionals que dóna l'organització.

NORMES

L'organització estableix les següents normes per als participants de la prova:

• Inscripció limitada a 800 participants.
  • Es donarà un temps màxim de 05:30 hores per fer tot el recorregut.
  • És responsabilitat dels participants portar l'equip i material adequat per fer aquest esdeveniment.
  • L'itinerari estarà degudament senyalitzat i controlat pel personal de l'organització.
  • Qui no tingui cura o demostri una actitud poc respectuosa envers l'entorn natural on es desenvolupa la caminada podrà ser desqualificat per l'organització. Recordem que transcorre dins d'un parc.
  • L'organització no es fa responsable dels danys causats o patits pels participants.
  • La participació a l'esdeveniment suposa l'acceptació d'aquestes normes

APARCAMENTS

Tenim tres aparcaments recomanats que són gratuïts:

DECLARACIÓ DE RESPONSABILITAT

Com a participant de la 1a Caminada Popular de Teià declaro que:

• Tinc coneixement i accepto íntegrament totes les condicions sobre les normes d'aquest esdeveniment.
  • Que em trobo en condicions físiques adequades per participar voluntàriament en aquest esdeveniment.
  • Assumeixo els perills i riscos derivats de la meva participació en aquesta activitat, tals com: les condicions climàtiques (pluja, vent, temperatura extrema, etc...) així com qualsevol tipus de col•lisió amb objectes, persones i/o animals que es produeixin durant l'activitat.
  • Un cop la inscripció sigui acceptada, la quota d'inscripció no es reemborsarà. La quota d'inscripció només serà reemborsada -en la part que sigui possible- si l'esdeveniment queda anul•lat per part de l'organització.
  • Autoritzo a l'organització de l'esdeveniment a utilitzar qualsevol fotografia, filmació, gravació o qualsevol altra mena d'arxiu de la meva participació en aquest esdeveniment.

Diumenge, 22 Setembre, 2019 (Tot el dia)

Calendari 2019

PER DESCARREGAR EL CALENDARI CLIQUEU LA IMATGE