ÚLTIMES NOTÍCIES

El nostre soci Dídac Zamora Saldanya ha participat en la Copa d'Espanya d'Escalada realitzada a Madrid, Juny 2021.

Campionat de Catalunya d'Escalada en Bloc 2021 a la Sala Ingravita d'Igualada: Dídac Zamora (1er sub18) i Bruna Barber (4a sub14) del CET.

19ena Caminada Popular per la Serralada Litoral 2021

19a Caminada Popular per la Serralada Litoral

19 de Setembre del 2021

DADES GENERALS

CAMINADA POPULAR SOLIDARIA ( 0,5€ de l'inscripció son per Càrites Teià)

Aquest any podeu escollir fer-la CAMINANT O CORRENT

UN RECORREGUT CANVIANT ANY RERE ANY

Teià - Espai Can Llaurador - Parc de la Serralada Litoral

En la Caminada fem dos recorreguts, Llarg i Curt, amb les següents distancies i desnivells acumulats:

• Recorregut llarg.14,250 m. Desnivell acumulat 558 m.
  • Recorregut curt. 9,630 m. Desnivell acumulat curta 395 m.

Organització de l'esdeveniment: Club Excursionista Teià “CET” amb el patrocini de l’Ajuntament de Teià i amb la col•laboració de l’ADF de Teià, Parc de la Serralada Litoral i la FEEC, Diputació de Barcelona, Amics del tren, Queviures Marcual, Carnisseria Mónico, Aviram Núria, Condis Teià, Forn Nou, Pastisseria Biel, Materials Homs.

Adjunt es troben 3 mapes: amb els dos recorreguts, junts i separats, i les dues gràfiques de nivell.

Lloc: Teià (El Maresme).
Data: diumenge 19 de setembre de 2021
Medi: Parc natural de la Serralada Litoral (PSL).
Recorregut: "Complet" 14,2 Km. "Curt" 9,6 Km.

Sortida: oberta de 7.30h a 9hores
Sortida i Arribada: Espai Can Llaurador de Teià.
Tancament del recorregut: 13:00h.
Límit de participants: 300 inscripcions degut al estat de pandèmia, imposat pel Parc de la Serralada Litoral.

Durant el recorregut:

10 punts de control

2 avituallaments complerts

Festa final. Esmorzar i begudes a l'Espai can Llaurador de Teià: http://www.teia.cat/serveis/cultura-i-festes/can-llaurador

Regals commemoratius de la Caminada Popular

Per contactar, envieu-nos un correu electrònic a l'adreça: teiaclubcet@hotmail.es o bé utilitzar el formulari de contacte que trobareu al nostre web https://clubexcursionistateia.cat/contact.

Tan aviat puguem us respondrem.

INSCRIPCIONS

Totes a traves de l’enllaç:

https://www.inscripcions.cat/cetcaminadapopular2021 (inscripcions disponibles 30/7/2021)

PREUS

Normal: 12 €.
Socis CET: 8 €.
Menors fins a 12 anys: 6 €.
Socis CET menors fins 12 anys: 4 €.

Preus a partir del dia 10 de setembre:

Normal: 15€.
Socis CET: 10 €.
Menors fins a 12 anys: 6 €.
Socis CET menors fins 12 anys: 4 €.

RECOLLIDA D'ACREDITACIONS

Podeu recollir les acreditacions Diumenge 19 al parc Masia de Can Llaurador de 7:30h a 9:00h del matí

Les acreditacions s’entregaran pel nom de l’inscrit.

LA INSCRIPCIÓ DELS PARTICIPANTS INCLOU

• Dret a participar a la 19ena Caminada Popular.
  • Dos avituallaments durant l'esdeveniment, amb sòlid i líquid.
  • Diversos punts de control durant el recorregut.
  • Esmorzar i festa final per a tots els participants, refrescos i cervesa Moritz
  • Regals commemoratius.
  • Aparcament gratuït en la part inferior del mateix Espai Can Llaurador.
  • Tots els serveis addicionals que dóna l'organització.

NORMES

L'organització estableix les següents normes per als participants de la prova:

• Inscripció limitada a 300 participants (degut al estat de pandèmia i imposat pel PSL)
  • Es donarà un temps màxim de 5 hores per fer tot el recorregut.
  • És responsabilitat dels participants portar l'equip i material adequat per fer aquest esdeveniment.
  • L'itinerari estarà degudament senyalitzat i controlat pel personal de l'organització.
  • Qui no tingui cura o demostri una actitud poc respectuosa envers l'entorn natural on es desenvolupa la caminada podrà ser desqualificat per l'organització. Recordem que transcorre dins d'un parc natural.
  • L'organització no es fa responsable dels danys causats o patits pels participants.
  • La participació a l'esdeveniment suposa l'acceptació d'aquestes normes

APARCAMENT

• Al mateix Espai de Can Llaurador, a sota la Biblioteca a l’entrada del poble

DECLARACIÓ DE RESPONSABILITAT

Com a participant de la 19a Caminada Popular de Teià declaro que:

• Tinc coneixement i accepto íntegrament totes les condicions sobre les normes d'aquest esdeveniment.
  • Que em trobo en condicions físiques adequades per participar voluntàriament en aquest esdeveniment.
  • Assumeixo els perills i riscos derivats de la meva participació en aquesta activitat, tals com: les condicions climàtiques (pluja, vent, temperatura extrema, etc...) així com qualsevol tipus de col•lisió amb objectes, persones i/o animals que es produeixin durant l'activitat.
  • Un cop la inscripció sigui acceptada, la quota d'inscripció no es reemborsarà. La quota d'inscripció només serà reemborsada -en la part que sigui possible- si l'esdeveniment queda anul•lat per part de l'organització.
  • Autoritzo a l'organització de l'esdeveniment a utilitzar qualsevol fotografia, filmació, gravació o qualsevol altra mena d'arxiu de la meva participació en aquest esdeveniment.
  • Complir els protocols d’actuació contra la propagació de la Covid-19: portar mascareta si no es pot mantenir la distancia de seguretat de 2 metres durant l’esdeveniment.

DATA ACTIVITAT:

Diumenge, 19 Setembre, 2021 – 7:30h

Diumenge, 19 Setembre, 2021 - 07:30 a 14:00

CALENDARI 2021

ACTIVITATS PREVISTES 2021

CLIQUEU EN EL CALENDARI D'ACTIVITATS PER DESCARREGAR-VOS UNA CÒPIA.