ÚLTIMES NOTÍCIES

DONADA LA SITUACIÓ EXCEPCIONAL QUE VIVIM PEL COVID-19, TOTES LES ACTIVITATS DEL CET QUEDEN AJORNADES

Al Parc de la Serralada del Litoral només s'hi permet l'accès per la pràctica esportiva individual.

FAQS per a federats FEEC en Fase 1

La FEEC emet entrenaments, entrevistes, etc. en Directe, per tots tipus d'esportistes de muntanya

També a Twitter #sentlamuntanya a casa

AQUEST ANY 2020 EL NOSTRE CET CUMPLEIX 20 ANYS!

1a Cursa de Muntanya 2013

AdjuntMida
fulldautoritzaciomenorscursa.pdf131.71 KB

1a Cursa de Muntanya

22 de setembre de 2013 - 08:15

Ja tenim les fotografies!

SIGUEM SOLIDARIS

Si vols, pots dur aliments (arròs, sucre, pasta, oli, confitura, gra cuit, fruita en almívar, farina, tomàquet fregit, etc...) que seran destinats a Càritas.

DADES GENERALS

Organització de la prova: Club Excursionista Teià “CET”amb la col•laboració de l’Ajuntament de Teià, ADF de Teià i Parc de la Serralada Litoral.
Lloc: Teià (El Maresme).
Data: diumenge 22 de setembre de 2013.
Medi: Parc natural de la Serralada Litoral.
Distància:15 Km.
Desnivell positiu: 762 m.
Altitud màxima: 491 m.
Recollida dorsals: 07:00 a 07:45. RECOLLIDA AVANÇADA DISSABTE 21 DE 18:00 A 20:00.
Briefing: 07:55.
Sortida: 08:15 - Parc de Can Godó.
Arribada: Parc de Can Godó.
Lliurament premis: 11:00 a 11:30.
Límit de participants: 200. Ampliat a 215.
Prova cronometrada: Sí.
Edat mínima dels participants: 15 anys.
Menors de 18 anys cal presentar el full d'autorització emplenat i signat.
Preu: 15 €. Socis CET: 12 €.
Assegurança no federats: 2 €.

Telèfon de contacte: 691 24 49 33.

Mapa, perfil i track del recorregut:

LA INSCRIPCIÓ DELS PARTICIPANTS INCLOU:

Dret a participar a la 1a Cursa de Muntanya de Teià.
2 avituallaments durant la prova.
Bossa del corredor amb obsequi de material tècnic (maniguets).
Botifarrada al final per a tots els participants.
Dutxa al polisportiu municipal.
Tots els serveis addicionals que dóna l’organització.

REGLAMENT

L’organització estableix les següents normes per als participants de la prova:

El termini d’inscripcions es tancarà un cop arribat al número de corredors previst, o el dimecres abans de l'esdeveniment.
Es donarà un temps màxim de 03:30 hores per fer tot el recorregut.
És responsabilitat dels participants portar l’equip i material adequat per fer aquest esdeveniment.
Tots els corredors i corredores han de saber que estan en perfectes condicions físiques per poder afrontar una prova com aquesta.
Els participants que decideixin retirar-se de la prova hauran de comunicar-ho al control més proper del lloc on es produeixi la retirada.
L’itinerari estarà degudament senyalitzat i controlat pel personal de l’organització.
Qui no tingui cura o demostri una actitud poc respectuosa envers l’entorn natural on es desenvolupa la cursa podrà ser desqualificat per l’organització. Recordem que és una cursa de muntanya i es corre dins d’un parc.
S’haurà de portar el dorsal en un lloc ben visible, amb el risc per qui no ho faci, de quedar fora de la classificació.
La recollida del dorsal es realitza prèvia presentació del comprovant de pagament i el corresponent DNI.
L’organització no es fa responsable dels danys causats o patits pels participants.

Els trofeus es lliuraran aproximadament a les 11:00 de la següent forma:

Trofeu per als tres primers classificats/des de la general.
Trofeu per al primer/a local.

Nota: els premis no són acumulatius, és a dir els guanyadors de la general no comptaran per a la resta de categories.

La participació a la prova suposa l’acceptació d’aquest reglament.

DECLARACIÓ DE RESPONSABILITAT

Com a participant de la 1a Cursa de Muntanya de Teià 2013 declaro que:

Tinc coneixement i accepto íntegrament totes les condicions sobre el reglament d’aquesta prova.
Que em trobo en condicions físiques adequades i suficientment entrenat per a participar voluntàriament en aquesta prova.
Que no pateixo malaltia, discapacitat física o lesió que pugui agreujar-se i/o perjudicar greument la meva salut pel fet de participar en aquesta prova.
Assumeixo els perills i riscos derivats de la meva participació en aquesta activitat esportiva, tals com: les condicions climàtiques (vent, temperatura externa) així com qualsevol tipus de col•lisió amb objectes, persones i/o animals que es produeixin durant l’activitat.
Un cop la inscripció sigui acceptada, la quota d’inscripció no es reemborsarà. La quota d’inscripció només serà reemborsada -en la part que sigui possible- si la prova queda anul•lada per part de l’organització.
Autoritzo a l’organització de la prova a utilitzar qualsevol fotografia, filmació, gravació o qualsevol altra mena d’arxiu de la meva participació en aquest esdeveniment.

REQUISITS DELS PARTICIPANTS

Per participar a la 1a Cursa de Muntanya de Teià 2013 s’han de complir els següents requisits:

Tenir 15 anys d’edat o més el dia de l'esdeveniment.
Conèixer i acceptar les condicions del reglament.

INSCRIPCIONS

INSCRIPCIÓ TANCADA

GRÀCIES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ

Diumenge, 22 Setembre, 2013 (Tot el dia)