ÚLTIMES NOTÍCIES

DONADA LA SITUACIÓ EXCEPCIONAL QUE VIVIM PEL COVID-19, TOTES LES ACTIVITATS DEL CET QUEDEN AJORNADES

Al Parc de la Serralada del Litoral només s'hi permet l'accès per la pràctica esportiva individual.

FAQS per a federats FEEC en Fase 1

La FEEC emet entrenaments, entrevistes, etc. en Directe, per tots tipus d'esportistes de muntanya

També a Twitter #sentlamuntanya a casa

AQUEST ANY 2020 EL NOSTRE CET CUMPLEIX 20 ANYS!

20 ANYS DEL CET

AQUEST ANY 2020 EL NOSTRE CET CUMPLEIX 20 ANYS!

El proper 12 d’octubre del 2020, el nostre club excursionista fa 20 anys i per celebrar-ho, al setembre hi haurà una exposició sobre els 20 anys del CET a la Unió de Teià del 4 al 20 de setembre, amb el muntatge artístic de l’Irma Oliva. Pels continguts, us necessitem a tots, ja el CET som tots els seus socis! Tots els que vulgueu participar en la seva organització, escriviu a teiaclubcet@hotmail.es i us contactarem.

Les ressenyes, fotos i vídeos d’aquets anys d’activitats del CET els hem estat recopilant i els podeu trobar a la nostra web, en el BLOG, organitzat per seccions i per sortides (277 sortides de senderisme fins el 2019) i grans esdeveniments organitzats pel CET.

Les sortides actuals estan a: http://cetclubexcursionistateia.blogspot.com/
Les sortides històriques (actualment les estem pujant) les trobereu a: http://cetclubexcursionistateia.blogspot.com/p/his.html

Per aquesta celebració hem renovat el logo del CET, que vàreu votar i el escollit amb aproximadament el 80% dels vots és el que trobareu en la capçalera de la pàgina inicial i en les nostres properes comunicacions:
Malgrat que per aquest any farem ús d'aquesta versió:

Dimarts, 1 Setembre, 2020 (Tot el dia) a Dimecres, 30 Setembre, 2020 (Tot el dia)

Calendari 2020

PER DESCARREGAR EL CALENDARI CLIQUEU LA IMATGE