ÚLTIMES NOTÍCIES

FINALITZAT EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE FOTOGRAFIES AL CONCURS 2021. ELS SOCIS PODEU VOTAR DEL 20 AL 27 DE FEBRER PER CORREU ELECTRÒNIC A: teiaclubcet@hotmail.es, INDICANT 2 FOTOGRAFIES PER CATEGORIA.
LES FOTOGRAFIES PRESENTADES AL CONCURS ES PODEN VEURE AQUÍ.
ELS GUANYADORS ES PROCLAMARAN A L'ASSEMBLEA DEL DIA 27.

L'ANY 2020 EL NOSTRE CET VA COMPLIR 20 ANYS!

PUBLICAT A YOUTUBE EL VIDEO DE LA EXPOSICIÓ 20 ANYS DEL CET

3 hores de resistència de BTT

Per segon any consecutiu la “2ª edició del Premi GAES 3h de resistència en BTT de Teià” organitzada conjuntament pel Club Excursionista Teià (CET) i la regidoria d’esports de l’Ajuntament de Teià ha estat un èxit de participació i organització.

Entre els gairebé 200 bikers que es van reunir a Teià el diumenge passat contàvem amb noms de categoria, tals com Roberto Heras, Marc Tryter, Mercé Petit, Pau Zamora, Oriol Buch, que donaven a l’esdeveniment un gran prestigi.

La secció de BTT del Club Excursionista Teià vol donar les gràcies a tots els participants. La vostra participació és la nostra victòria! Us esperem a totes i tots a l’edició del 2014!

Igualment, agrair a tots els Patrocinadors, especialment a GAES i l’Ajuntament de Teià, la seva implicació per l’èxit de l’esdeveniment.

I per últim, no per menor importància, agrair a cadascun dels socis del CET i a la resta de col·laboradors que des de l’anonimat van vetllar per que tot funcionés com l’ocasió es mereixia. Moltes gràcies per la vostra col·laboració desinteressada. Sense tots vosaltres, res hauria estat possible.

Us esperem a tots en futures ocasions!

Veure fotos 3 hores BTT 2013

Veure video 3 hores BTT 2012

ORGANITZEN

PATROCINAN

COL·LABOREN:

CAN MUNT   -   CAN BRUGUERA

Diumenge, 6 Abril, 2014 (Tot el dia)

CALENDARI 2021

ACTIVITATS PREVISTES 2021

CLIQUEU EN EL CALENDARI D'ACTIVITATS PER DESCARREGAR-VOS UNA CÒPIA.