ÚLTIMES NOTÍCIES

DONADA LA SITUACIÓ EXCEPCIONAL QUE VIVIM PEL COVID-19, TOTES LES ACTIVITATS DEL CET QUEDEN AJORNADES

Al Parc de la Serralada del Litoral només s'hi permet l'accès per la pràctica esportiva individual.

FAQS per a federats FEEC en Fase 1

La FEEC emet entrenaments, entrevistes, etc. en Directe, per tots tipus d'esportistes de muntanya

També a Twitter #sentlamuntanya a casa

AQUEST ANY 2020 EL NOSTRE CET CUMPLEIX 20 ANYS!

3 hores de resistència de BTT

Per segon any consecutiu la “2ª edició del Premi GAES 3h de resistència en BTT de Teià” organitzada conjuntament pel Club Excursionista Teià (CET) i la regidoria d’esports de l’Ajuntament de Teià ha estat un èxit de participació i organització.

Entre els gairebé 200 bikers que es van reunir a Teià el diumenge passat contàvem amb noms de categoria, tals com Roberto Heras, Marc Tryter, Mercé Petit, Pau Zamora, Oriol Buch, que donaven a l’esdeveniment un gran prestigi.

La secció de BTT del Club Excursionista Teià vol donar les gràcies a tots els participants. La vostra participació és la nostra victòria! Us esperem a totes i tots a l’edició del 2014!

Igualment, agrair a tots els Patrocinadors, especialment a GAES i l’Ajuntament de Teià, la seva implicació per l’èxit de l’esdeveniment.

I per últim, no per menor importància, agrair a cadascun dels socis del CET i a la resta de col·laboradors que des de l’anonimat van vetllar per que tot funcionés com l’ocasió es mereixia. Moltes gràcies per la vostra col·laboració desinteressada. Sense tots vosaltres, res hauria estat possible.

Us esperem a tots en futures ocasions!

Veure fotos 3 hores BTT 2013

Veure video 3 hores BTT 2012

ORGANITZEN

PATROCINAN