Podeu descarregar les CLASIFICACIONS TEIA MORITZ TRAIL 2019

LA FEEC EN CONTRA DE LA SENTÈNCIA DEL TRIBUNAL SUPREM

Podeu veure les fotos d'aquest espectacular esdeveniment a les nostres xarxes socials, Instagram, Facebook. I també a:

Podeu descarregar les fotos i tracks de les excursions en el BLOG del ClubAquí teniu una petita guia per consultar el blog del CET.

ANEM al Greg 2017. Rumberos, pugin a l'escenari!

S'apropa l'estiu. Que tal un concert desenfadat a l'aire lliure, sota els estels, al Teatre Grec?

Us proposo anar a veure l'espectacle:
Rumberos, pugin a l'escenari!
Dia 25/07 a les 22 hores
Preu: 24€
Teatre Grec

Aquests dies es compleixen vint anys d'aquells dies que van canviar per sempre més el destí de la ciutat, uns Jocs Olímpics que, del 25 de juliol al 9 d'agost del 1992, van merèixer l'atenció d'espectadors de tot el planeta i van posar definitivament a Barcelona al mapa. El Grec se suma a les commemoracions acollint una gran festa amb un ritme que va ser el protagonista fa un quart de segle però que, avui, segueix sent un dels signes d'identitat de la ciutat: la rumba.

L'escena de la rumba catalana, però, no només no ha desaparegut sinó que segueix creixent i evolucionant per hibridar amb mil i un estils o per adoptar les formes més noves i modernes. Us ho demostraran els convidats d'una nit excepcional que, un cop més, promet fer ballar a Montjuïc ... i a la ciutat sencera!

Amb la participació de:Sabor de Gràcia, Chacho, Maruja Garrido, Rumba Tres, Peret Reyes, Los Amaya, Johnny Tarradellas, Manel Joseph (Orquestra Plateria), la Pegatina, Joan Garriga, Yumitus y Gertrudis, entre otros.

Us ho penseu (no massa, fem quelcom irreverent!) i si us plau m'envieu un mail a cetcultura2@gmail.com abans de 30 d'aquest mes.

Dimarts, 25 Juliol, 2017 - 22:00 a 23:45

Calendari 2019