ÚLTIMES NOTÍCIES

LES FOTOGRAFIES GUANYADORES DEL CONCURS DE FOTOGRAFIA ES PODEN VEURE AQUÍ.

L'ANY 2020 EL NOSTRE CET VA COMPLIR 20 ANYS!

PUBLICAT A YOUTUBE EL VIDEO DE LA EXPOSICIÓ 20 ANYS DEL CET

ANEM al Greg 2017. Rumberos, pugin a l'escenari!

S'apropa l'estiu. Que tal un concert desenfadat a l'aire lliure, sota els estels, al Teatre Grec?

Us proposo anar a veure l'espectacle:
Rumberos, pugin a l'escenari!
Dia 25/07 a les 22 hores
Preu: 24€
Teatre Grec

Aquests dies es compleixen vint anys d'aquells dies que van canviar per sempre més el destí de la ciutat, uns Jocs Olímpics que, del 25 de juliol al 9 d'agost del 1992, van merèixer l'atenció d'espectadors de tot el planeta i van posar definitivament a Barcelona al mapa. El Grec se suma a les commemoracions acollint una gran festa amb un ritme que va ser el protagonista fa un quart de segle però que, avui, segueix sent un dels signes d'identitat de la ciutat: la rumba.

L'escena de la rumba catalana, però, no només no ha desaparegut sinó que segueix creixent i evolucionant per hibridar amb mil i un estils o per adoptar les formes més noves i modernes. Us ho demostraran els convidats d'una nit excepcional que, un cop més, promet fer ballar a Montjuïc ... i a la ciutat sencera!

Amb la participació de:Sabor de Gràcia, Chacho, Maruja Garrido, Rumba Tres, Peret Reyes, Los Amaya, Johnny Tarradellas, Manel Joseph (Orquestra Plateria), la Pegatina, Joan Garriga, Yumitus y Gertrudis, entre otros.

Us ho penseu (no massa, fem quelcom irreverent!) i si us plau m'envieu un mail a cetcultura2@gmail.com abans de 30 d'aquest mes.

Dimarts, 25 Juliol, 2017 - 22:00 a 23:45

CALENDARI 2021

ACTIVITATS PREVISTES 2021

CLIQUEU EN EL CALENDARI D'ACTIVITATS PER DESCARREGAR-VOS UNA CÒPIA.