Si no hi podeu anar, ho podeu veure AQUÍ

Podeu descarregar les fotos i tracks de les excursions en el BLOG del ClubAquí teniu una petita guia per consultar el blog del CET.

El Centre Excursionista Teià al Nº19 del Esportiu Maresme

Entrevista al CET,  J.M. Elias i Josep Mestres

Calçotada 2019

CALÇOTADA, CONCURS FOTOGRAFIA I ENTREGA DE PREMIS

El proper diumenge 3 de març, a les 13:30, celebrarem el tradicional dinar per als socis del Club: calçotada, carn a la brasa, mongetes blanques, postres (portades per nosaltres mateixos), cafè i xarrupet de orujo.

Abans de dinar, a les 12h, exposició en el projector de les fotos del concurs de fotografia, i els socis poden votar amb paper i urna, per cadascuna de les categories. A continuació, recompte i entrega de premis als guanyadors.

Tots els concursants tindran un regal per a la seva participació.

Us animem a participar-hi i fer d’aquesta trobada l’espai de reunió de les diferents seccions del nostre CET!

La celebrarem en els baixos i pati del Casal Parroquial on es troba la seu social del Club.

L'organització, estructura i tasques del dinar seran semblant a les dels anys anteriors, organitzant el socis en diferents grups:

• Els que couen calçots i la carn
  • Els que posen les taules

I qui pugui, que porti quelcom de postres o all i oli per a la carn a la brasa.

Les deixalles i les taules les recollirem i desmuntarem entre tots.

El preu del dinar és de 14 euros per als adults i de 7 euros per als menors de 16 anys.

Tots aquells socis i sòcies que vulgueu participar en la logística i organització del dinar, així com reservar el vostre tiquet, cal que us inscriviu a:

INSCRIPCIONS OBERTES FINS DILLUNS 25 de febrer - PLACES LIMITADES

Diumenge, 3 Març, 2019 (Tot el dia)

Calendari 2019

PER DESCARREGAR EL CALENDARI CLIQUEU LA IMATGE