ÚLTIMES NOTÍCIES

DONADA LA SITUACIÓ EXCEPCIONAL QUE VIVIM PEL COVID-19, TOTES LES ACTIVITATS DEL CET QUEDEN AJORNADES

Al Parc de la Serralada del Litoral només s'hi permet l'accès per la pràctica esportiva individual.

FAQS per a federats FEEC en Fase 1

La FEEC emet entrenaments, entrevistes, etc. en Directe, per tots tipus d'esportistes de muntanya

També a Twitter #sentlamuntanya a casa

AQUEST ANY 2020 EL NOSTRE CET CUMPLEIX 20 ANYS!

Calçotada 2020

CALÇOTADA, CONCURS FOTOGRAFIA I ENTREGA DE PREMIS

El proper diumenge 23 de febrer, a les 13:30, celebrarem el tradicional dinar per als socis del Club: calçotada, carn a la brasa, mongetes blanques, postres (portades per nosaltres mateixos), cafè i xarrupet de orujo.

Abans de dinar, a les 12h, exposició en el projector de les fotos del concurs de fotografia, i els socis poden votar amb paper i urna, per cadascuna de les categories. A continuació, recompte i entrega de premis als guanyadors.

Tots els concursants tindran un regal per a la seva participació.

Us animem a participar-hi i fer d’aquesta trobada l’espai de reunió de les diferents seccions del nostre CET!

La celebrarem en els baixos i pati del Casal Parroquial on es troba la seu social del Club.

L'organització, estructura i tasques del dinar seran semblant a les dels anys anteriors, organitzant el socis en diferents grups:

• Els que couen calçots i la carn
  • Els que posen les taules
  • Els que porten postres, alli-i-oli, salsa calçots, etc

Les deixalles i les taules les recollirem i desmuntarem entre tots.

El preu del dinar és de 14 euros per als adults i de 7 euros per als menors de 16 anys.

Tots aquells socis i sòcies que vulgueu participar en la logística i organització del dinar, així com reservar el vostre tiquet, cal que us inscriviu a:

INSCRIPCIONS OBERTES FINS DILLUNS 17 de febrer - PLACES LIMITADES

Diumenge, 23 Febrer, 2020 (Tot el dia)

Calendari 2020

PER DESCARREGAR EL CALENDARI CLIQUEU LA IMATGE