Podeu descarregar les fotos i tracks de la CCSL 2019 en el BLOG del ClubAquí teniu una petita guia per consultar el blog del CET.

El Centre Excursionista Teià al Nº19 del Esportiu Maresme

Entrevista al CET,  J.M. Elias i Josep Mestres

CCSL - Caminada Circular Serralada Litoral 2019

AdjuntMida
logo_ccsl2019.jpeg42.15 KB

Caminada Circular Serralada Litoral, CCSL

Data dissabte 25 de maig 2019

La Caminada Circular Serralada Litoral del dissabte 25 de maig,  és una prova de resistència individual i no competitiva, per camins de muntanya amb un recorregut mitjanament dur.

Cal estar preparat físicament i dur l'equipament adequat.

Les inscripcions són limitades! Afanya’t!

ORGANITZA

Club Excursionista Teià.

SORTIDA: Parc de Can Godó de Teià a les 6.00h del matí i arribada aproximada a les 20.00h a Teià

SERVEIS ALS PARTCIPANTS

• Guies durant el recorregut per als participants.
  • 3 avituallaments entremitjos (inclòs dinar).
  • Sopar Pícnic final amb Moritz.
  • Obsequi motxilla commemorativa.

INSCRIPCIONS

• Us podeu inscriure en el link següent: https://www.inscripcions.cat/ccsl2019/
  • Preu de la inscripció és de 25 € per persona (20 € per als socis del Club Excursionista Teià).
  • A partir del 19 de maig el preu de la inscripció és de  28 € per persona  (23 € per als socis del Club Excursionista Teià).
  • El  preu inclou  els 3 avituallaments, el dinar, el sopar-pícnic a Teià,  així com una motxilla commemorativa
  • Els participants no federats hauran d’abonar 5 € més en concepte de l’assegurança temporal d’un dia que tramitarà l’organització (obligatori).
  • Les inscripcions es tancaran el dia 23 de maig.
  • Les inscripcions són limitades a 60 participants.

REGLAMENT

La Caminada Circular de la Serralada del Litoral té el següent reglament:

• El fet de formalitzar la inscripció, significa que aquestes normes es coneixen i s’accepten.
  • L’edat mínima per participar és de 18 anys.
  • La CCSL transcorre per camins de muntanya i eventualment per carretera.
  • La CCSL és una activitat físicament exigent  amb un recorregut d’uns 46 Km . Pel sol fet de participar, el participant accepta estar en plenes condicions físiques i psíquiques per a afrontar-la.
  • L'organització no permetrà la sortida d'un participant si aquest no disposa de l'equipament adient per a la realització de la travessa
  • L’organització no es fa responsable dels accidents i/o danys que puguin tenir els participants, tot i que procurarà evitar-los.
  • Es demana a tots els participants que respectin les indicacions de l'organització, que està formada pel personal dels avituallaments i els guies que obriran i tancaran la marxa .  Fem especial esment que l’organització no es farà responsable de qualsevol persona que avanci al guia capdavanter o que s’endarrereixi al guia que tanca el grup.
  • La organització no es fa responsable de les persones que abandonin la caminada. Es prega que en cas d’abandonament s’avisi als guies.
  • El mal temps no serà obstacle per a la celebració de la CCSM , si bé l’organització podrà suspendre-la o modificar-ne el recorregut abans de sortir.
  • Qualsevol supòsit no previst en aquestes normes serà resolt per l’organització.

RECOMENACIONS

• És imprescindible un calçat (tècnic) i mitjons adequats a les característiques de la travessa. No es aconsellable estrenar calçat ni mitjons.
  • Obligatori l'ús de frontal o llum.
  • Indumentària adequada, capes transpirables.
  • Es recomana la utilització de bastons doncs es disminueix la càrrega sobre les cames en un 25%.
  • Cantimplora o bidó d’aigua per omplir-la en els avituallaments.
  • Petita motxilla amb: mitjons de recanvi, samarreta de recanvi, capa impermeable, capa d’abric, petita tovallola, gorra per al sol, mocadors de paper i tiretes.
  • En els avituallaments menjar moderadament. La quantitat d’aliment i beguda que s’oferirà serà suficient per l’esforç realitzat.
  • La nit abans ingereix un sopar basat en hidrats de carboni: pasta o arròs.

COL•LABORA

• Moritz.
  • ADF Teià.
  • Ajuntament de Teià.

Dades del recorregut

ETAPES PER TRAMS

1ª Tram. Teià - Castell de Burriac. 15.1 km. 868m Desnivell acumulat.

2ª Tram Castell de Burriac - Cap de l'elefant. 16.59 km. 666m Desnivell acumulat.

3ª Tram. Cap de l'elefant - Teià. 13.64 km. 531m Desnivell acumulat.

Total recorregut. 45.24 km. 2065m Desnivell acumulat

Avituallaments

Primer avituallament: Esmorzar. Coll de Gironella. Km 11.

Segon avituallament Òrrius: Beguda. Zona industrial sota el poble. Km 20,3.

Tercer avituallament: Dinar. Àrea de Pícnic Nostra Senyora dels Àngels. Km 27,2.

Quart avituallament: Fruita. Camp de tir davant de Cal Arcís. Km 37,3.

Llocs de pas

Llocs de Pas 1er Tram (Teià-Castell de Burriac). Parc de Can Godó de Teià - Cementiri de Teià - Roca de Cavall - Turó d'en Baldiri - Can Bernadó - Creu de Can Boquet - Roca de la Granota - Cova d'en Pau - Roca d'en Serdinyà - Roca d'en Toni - Camp de tir - Cal Arcís - Coll de Porc - Can Genís - La Mutua - Coo de Gironella - Creu de l'Avellà - El Monòlit - Castell de Burriac.

Llocs de pas del 2on Tram (Castell de Burriac-Cad d'Elefant). Pla del Monòlit (Castell de Burriac) - Coll de Gironella - Òrrius - Riera de Riudemeia - Pont Romà - Coll de Parpers - Àrea de Picnic Nostra Senyora dels Àngels - Font de la Mansa - La Cara de l'elefant.

Llocs de pas 3er Tram (Cap d'Elefant-Teià). La Cara de l'elefant - Font de Sant Bartomeu - Coll de Sant Bartomeu - Sant Bartomeu de Cabanyes - Masia de Cal Camat Vell - Camp de tir - Cal Arcís - Roca d'en Toni - Cal Senyor - Creu d'en Boquet - Ermita de Sant Mateu - Roca d'en Flores - Teià.

Poblacions de pas

Teià – Premià de Dalt – Vilassar de Dalt – Cabrils – Argentona- Òrrius – La Roca del Vallès - Vallromanes – Teià.

Dissabte, 25 Maig, 2019 (Tot el dia)

Calendari 2019

PER DESCARREGAR EL CALENDARI CLIQUEU LA IMATGE