ÚLTIMES NOTÍCIES

AQUEST ANY 2020 EL NOSTRE CET CUMPLEIX 20 ANYS!

UN DESIG DE FUTUR  INAUGURADA LA EXPOSICIO 20 ANYS DEL CET

CONCURS FOTOGRAFIA CLUB EXCURSIONISTA TEIÀ 2015

CONCURS FOTOGRAFIA CLUB EXCURSIONISTA TEIÀ 2015

El concurs de fotografia que organitza la secció de Cultura del Club Excursionista Teià (CET) és obert a la participació de qualsevol soci. El concurs, te la finalitat de crear un espai per valorar i estimar el nostre entorn més immediat i que és objecte de les nostres activitats: la natura i la muntanya.

1. Cada Participant pot concursar amb un màxim de 4 fotografies.
  2. Les fotografies s’hauran de fer arribar en format digital i bona resolució a teiaclubcet@hotmail.es.
  3. El període de recepció de fotografies és des de el dia 15 de gener fins al 15 de febrer de 2015.
  4. El correu electrònic amb les fotografies ha d'incloure el títol de la imatge, la ubicació de la imatge, i el nom i cognoms de l'autor.
  5. Les fotografies presentades no podran haver estat premiades en altres concursos del CET.
  6. La temàtiques del concurs són dues: natura i esports de muntanya.
  7. Totes les fotografies rebudes seran penjades al Facebook i pàgina web del Club.
  8. Existiran dues categories de premis, popular i la del jurat. La categoria popular es decidirà per votació popular mitjançant les fotografies compartides al facebook del Club. La categoria del jurat, format per membres de la secció de cultura i altres socis del CET, es decidirà segons el seu criteri.
  9. Els participants han de declarar-se autors de les obres. En cas contrari ells són els responsables directes dels danys i perjudicis que es puguin derivar per reclamacions dels autors originals. Els drets d'autor de les fotografies premiades seguiran essent del fotògraf.
  10. Totes les fotografies participants podran ser reproduïdes en catàlegs, cartells o qualsevol suport de promoció del Club Excursionista Teià.
  11. El lliurament dels premis es realitzarà en el dinar social del Club el proper 8 de març del 2015.
Dijous, 15 Gener, 2015 (Tot el dia) a Diumenge, 15 Febrer, 2015 (Tot el dia)

Calendari 2020