ÚLTIMES NOTÍCIES

FINALITZAT EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE FOTOGRAFIES AL CONCURS 2021. ELS SOCIS PODEU VOTAR DEL 20 AL 27 DE FEBRER PER CORREU ELECTRÒNIC A: teiaclubcet@hotmail.es, INDICANT 2 FOTOGRAFIES PER CATEGORIA.
LES FOTOGRAFIES PRESENTADES AL CONCURS ES PODEN VEURE AQUÍ.
ELS GUANYADORS ES PROCLAMARAN A L'ASSEMBLEA DEL DIA 27.

L'ANY 2020 EL NOSTRE CET VA COMPLIR 20 ANYS!

PUBLICAT A YOUTUBE EL VIDEO DE LA EXPOSICIÓ 20 ANYS DEL CET

EL CATLLARÀS

AdjuntMida
excursio_al_catllaras.doc232.5 KB

EXCURSIÓ 247
Dissabte 18 de març 2017

El CATLLARÀS

Punt de trobada: Rotonda Passeig de la Riera
Hora 6,30
Desplaçament: Autocar
Teià – Sant Julià de Cerdanyola- Santuari de Falgars 140 Km  2h. 15 hores.
Esmorzarem al Santuari de Falgars.

Nivell 1 Dificultat  mitja. Desnivell positiu 770 m. Desnivell negatiu 850 m. Distància 15 Km. Temps 5,15h.
Comencem la sortida al Santuari de Falgars cap el Camp del Ermità pel GR4 i collet Llebató on deixàrem GR i agafarem el PR C-52 per on arribarem a la roca del Catllaràs, el punt  mes alt del recorregut a uns 1700 m. Ara seguint el mateix PR i amb lleuger descens passarem pel  Joc de pilota,  el mirador de la Roca de la Lluna i  el xalet de Catllaràs on deixarem el PR per agafar un sender on visitarem el anomenat sector del cable amb els edificis abandonats de les explotacions mineres. Seguirem per aquest corriol fins travessar una pista i arribar al GR 4 altre cop, a tocar de la  Pobla del Lillet, on acabarem la sortida.

Nivell 2 Dificultat  baixa. Desnivell positiu 315 m. Desnivell negatiu 650 m. Distància 12  Km. Temps 4,40h.
Comencem a caminar per la pista que indica cap el xalet de Catllaràs . Deixem la pista per seguir un PR que va pujant progressivament, on trobarem  primeres construccions mineres la anomenada Mina del Moreno. Seguirem pujant fins arribar al Prat Gespador. A partir de aquest punt el camí serà el mateix que la sortida de nivell 1.

Dinarem sobre les 14.30 al restaurant Cal Pericas de Pobla de Lillet.
Tornada a Teià a les 17.00 h.
Arribada prevista a Teià 19.15 h.
REQUERIMENTS.
Cal portar esmorzar, aigua, calçat de muntanya, així com roba adequada. Cal tenir llicencia federativa per participar en l’excursió.
Inscripcions: cetsenderisme@gmail.com
Data límit d’inscripció 11/03/2107

Dissabte, 18 Març, 2017 - 06:30

CALENDARI 2021

ACTIVITATS PREVISTES 2021

CLIQUEU EN EL CALENDARI D'ACTIVITATS PER DESCARREGAR-VOS UNA CÒPIA.