ÚLTIMES NOTÍCIES

FINALITZAT EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE FOTOGRAFIES AL CONCURS 2021. ELS SOCIS PODEU VOTAR DEL 20 AL 27 DE FEBRER PER CORREU ELECTRÒNIC A: teiaclubcet@hotmail.es, INDICANT 2 FOTOGRAFIES PER CATEGORIA.
LES FOTOGRAFIES PRESENTADES AL CONCURS ES PODEN VEURE AQUÍ.
ELS GUANYADORS ES PROCLAMARAN A L'ASSEMBLEA DEL DIA 27.

L'ANY 2020 EL NOSTRE CET VA COMPLIR 20 ANYS!

PUBLICAT A YOUTUBE EL VIDEO DE LA EXPOSICIÓ 20 ANYS DEL CET

ESTANY I PIC DE PADERNA (PIRINEU ARAGONES)

EXCURSIÓ 230

2, 3 i 4 D’OCTUBRE 2015

ESTANY i PIC DE PADERNA

(PIRINEU ARAGONES)

DIVENDRES 2 Sopar i dormir: en el  Gran Hotel Benasque Spa – Paseo de Anciles, 5 BENASQUE

Serà bo trobar-nos a les 21 hores a l’hotel per sopar. Els que no puguin arribar a sopar cal que ho diguin als responsables de la sortida.

DISSABTE, 3

8:00 hores Esmorzar al Hotel.

8:30 hores Sortirem del hotel amb cotxes amb direcció al Hospital de Benasque i per una pista amb bon estat arribarem al pàrquing de La Besurta.

9:15 aprox. Inici de la excursió amb el següent recorregut:

Parquing de la Besurta (1.900m.)  -  Refugi de la Renclusa: (2.140m.)   1,5 Km. --  desnivell 240 m.

Refugi de la Renclusa (2.140 m.)  -  Ibon de Paderna (2.267m.)    2.0 Km .--  desnivell  135 m.

Ibon de Paderna (2.140 m.) – Pic de Paderna  (2.627 m.)    2.0 Km.    ---   375 m.

Com que la tornada serà pel mateix lloc, tothom podrà fer el recorregut que vulgui.
Els temps i quilometres son sols de anada.
Pel tema del dinar hi ha varies opcions: Portar picnic – Dinar a l’hotel de Benasque – El refugi de la Renclusa  -- El restaurant del Hospital de Benasque.

DIUMENGE, 26

Tornada a casa.

PREU:
Hotel: Habitació doble MP 52,50€ (persona i dia)  - Habitació individual MP 64,50€ (persona i dia)  (NO socis 5€ més).

El horari de la sortida del dissabte al mati pot ser modificat. El divendres desprès de sopar farem una trobada amb tots els participants per comentar l’excursió.

Porteu el banyador, l’hotel disposa de piscina climatitzada i Spa. El preu de l’Spa serà de 10€ per nosaltres.

Les persones que vulguin una estada diferent a la del programa tenen que comunicar-lo al moment de fer l’inscripció.

Data màxima d’inscripció: 27 de setembre.       Places limitades (per ordre de sol·licitud)

Divendres, 2 Octubre, 2015 (Tot el dia) a Diumenge, 4 Octubre, 2015 (Tot el dia)

CALENDARI 2021

ACTIVITATS PREVISTES 2021

CLIQUEU EN EL CALENDARI D'ACTIVITATS PER DESCARREGAR-VOS UNA CÒPIA.