ÚLTIMES NOTÍCIES

FINALITZAT EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE FOTOGRAFIES AL CONCURS 2021. ELS SOCIS PODEU VOTAR DEL 20 AL 27 DE FEBRER PER CORREU ELECTRÒNIC A: teiaclubcet@hotmail.es, INDICANT 2 FOTOGRAFIES PER CATEGORIA.
LES FOTOGRAFIES PRESENTADES AL CONCURS ES PODEN VEURE AQUÍ.
ELS GUANYADORS ES PROCLAMARAN A L'ASSEMBLEA DEL DIA 27.

L'ANY 2020 EL NOSTRE CET VA COMPLIR 20 ANYS!

PUBLICAT A YOUTUBE EL VIDEO DE LA EXPOSICIÓ 20 ANYS DEL CET

La Nou de Berguedà – Sobrepuny (Berguedà)

SORTIDA 205: La Nou de Berguedà – Sobrepuny (Berguedà)
Dissabte 31 d’agost de 2013

Punt de trobada. Rotonda inici Passeig de la Riera. Hora 7.00 del matí.
Desplaçament: en autocar.
Trajecte: Teià – Berga – La Nou de Berguedà.  Distància: 128 km. Temps: 1’5h
Hi haurà dos possibles recorreguts. Cada participant podrà escollir el que prefereixi:

Recorregut de 1r nivell.
Dificultat moderada alta.
Distancia: 12 km.
Desnivell acumulat. 910 m.
Temps 5 h.
Objectiu: El Sobrepuny (1653m), un dels cims més emblemàtics de la Serra del Catllaras. El recorregut ens pot recordar al dels Singles de Malanyeu situat a pocs km de la Nou. En els primers 6 km primersens trobarem una forta pujada. Al cim podem contemplar grans panoràmiques. De baixada trobarem la cascada de Can Patzí i ja aprop el poble de La Nou.
Per més informació podeu veure aquest vídeo: http://www.youtube.com/watch?v=kQBZeoHD0k0

Recorregut de 2n nivell
Dificultat Baixa a moderada.
Distància: 11 km.
Desnivell acumulat: 450m
Temps. 4’30h.
El recorregut te com objectiu assolir el Cim de la Roca Gotzera, (1274m) situat a 5’5 km del punt de sortida. En arribar al cim podem contemplar amplies panoràmiques dell embasament de la Baells, Rasos de Peguera, Serra d’Ensija, Sobrepuny etc..
Hi ha una pujada forteta. Una vegada assolit el Cim, ja anirem de baixada fins el poble.

TÍMING APROXIMAT:
  8.30 h. Hora prevista d’arribada a La Nou de Berguedà. Aparcament del Santuari.
  8.45 h. Esmorzar en la font, situada sota l’edifici neoclàssic del Santuari, on també i trobarem la cova i
               replica de la figura de la Mare de Deu.
  9.15 h. Inici del recorregut. (790m). Havent esmorzat, els participants sortiran en direccions diferents segons el Nivell escollit.
15.00 h. Dinar al Restaurant Campruví de La Nou de Berguedà
17.30 h Viatge de tornada a Teià.
19.00 h. Arribada a Teià.

Preu 35 € pels socis del CET.  NO SOCIS: 5 euros més.
Obligatori tenir llicencia de la FEEC per assitir-hi. A qui no en tingui, el Club li tramitarà la assegurança d’un dia (5 euros)
Cal portar calçat de muntanya. Roba adequada al temps i la pluja.
Cal portar aigua i esmorzar.

Coordinador de la sortida: Joan Torà.
Inscripcions. 93 555 78 42 – 691 105 819.
Data màxima d’inscripcions. 25 d’agost del 2013.
Es demana puntualitat

Dissabte, 31 Agost, 2013 (Tot el dia)

CALENDARI 2021

ACTIVITATS PREVISTES 2021

CLIQUEU EN EL CALENDARI D'ACTIVITATS PER DESCARREGAR-VOS UNA CÒPIA.