ÚLTIMES NOTÍCIES

FINALITZAT EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE FOTOGRAFIES AL CONCURS 2021. ELS SOCIS PODEU VOTAR DEL 20 AL 27 DE FEBRER PER CORREU ELECTRÒNIC A: teiaclubcet@hotmail.es, INDICANT 2 FOTOGRAFIES PER CATEGORIA.
LES FOTOGRAFIES PRESENTADES AL CONCURS ES PODEN VEURE AQUÍ.
ELS GUANYADORS ES PROCLAMARAN A L'ASSEMBLEA DEL DIA 27.

L'ANY 2020 EL NOSTRE CET VA COMPLIR 20 ANYS!

PUBLICAT A YOUTUBE EL VIDEO DE LA EXPOSICIÓ 20 ANYS DEL CET

Llacs de Juclar - Pic d’Escobes (Andorra)

AdjuntMida
20130614_15_pic_escobes.doc36 KB

SECCIÓ  SENDERISME. EXCURSIÓ 203

14 i 15 de juny 2012

ANDORRA

Llacs de Juclar-Pic d’Escobes

El Pic d’Escobes és una de les muntanyes més boniques d’Andorra, el seu cim aeri entre la vall andorrana de Juclar i l’occitana de Siscar és espectacular.

DIVENDRES 14

Sopar i dormir en el  Hotel Coray d’Encamp  Tel 00 376-831513

Ens trobarem per sopar a les 21 hores. Els que no puguin arribar a temps per sopar a l‘hotel  cal que ens ho comuniquin.

DISSABTE, 15

Sortim de l’hotel a les 8.30 h desprès d’esmorzar, cap al pont de la Baladosa al final de la Vall d’Incles.

Dificultad  mitja-baixa. Desnivell positiu 445 m. Temps pujada i baixada 4h.

9h.00.Pugem per la pista de Juclar, creuem el riu per un pont i  seguim riu amunt per una sèrie de salts d’aigua. Després d’aquesta pujada arribem la pleta de Juclar , ens queda un contrafort rocós que superem per la dreta  per arribar al primer llac de Juclar.

Dificultad  mitja-alta. Desnivell positiu 950 m. Temps total pujada i baixada 6h,45’.

9h.00   Pugem per la pista de Juclar, creuem el riu per un pont i  seguim riu amunt per una sèrie de salts d’aigua. Després d’aquesta pujada arribem la pleta de Juclar , ens queda un contrafort rocós que superem per la dreta  per arribar al primer llac de Juclar.

10h 30  Seguint un camí marcat voregem el primer llac i passem entre els dos llacs. El camí es torna mes costerut i anem cap la collada de Juclar i coll d’Alba.

12h 00. Deixem el camí marcat que ens portaria al estany d’Alba i seguint unes fites anem pujant diferents terrasses  fins una canal mes costeruda que ens porta a la bretxa superior. Pel costat del circ de Siscar perdem una mica d’altitud i anem per un sender que ens porta al coll d’Escobes. Ara ens queda una grimpada final que ens marquen  les fites fins al cim.

Pic d’Escobes 2781 m.

13h45 Tornem pel mateix cami fins al refugi de Juclar .

15h 00. Dinar al refugi. El refugi es guardat i es pot encarregar el dinar. Cal reservar-ho amb temps

17. 00. Arribada els cotxe  i tornada al hotel

Equipament: Cal portar botes de muntanya, roba de abric i per la pluja.

Sopar a l’hotel a les 20,30 hores.

DIUMENGE ,16

Esmorzar a les 8:30 h a l’hotel.

Sortim de l’hotel a les 9:30 hores.

PREU APROXIMAT PER PERSONA

Socis: 75 € amb mitja pensió (Els dos dies). Els no socis 5 € més. Places limitades. No inclou el dinar de tornada.

Data màxima d’inscripció 7 de Juny del 2012.

Organitza: Joan Antrás.

Inscripcions: Joan Antras 93 555 24 52  i  629 68 42 55

NOTA

Per realitzar l’excursió en les condicions adequades de seguretat  cal que els congestes actuals  de neu desglacin. Si no fos així es buscaria una alternativa mes assequible.

Dissabte, 15 Juny, 2013 (Tot el dia)

CALENDARI 2021

ACTIVITATS PREVISTES 2021

CLIQUEU EN EL CALENDARI D'ACTIVITATS PER DESCARREGAR-VOS UNA CÒPIA.