ÚLTIMES NOTÍCIES

AQUEST ANY 2020 EL NOSTRE CET CUMPLEIX 20 ANYS!

Lliga interna curses de muntanya 2015

Calendari Lligueta Interna 2015 de curses de Muntanya

Després de l’estiu es publicarien les curses de tardor que completaran la lligueta del 2015.

Sistema de Puntuació

El sistema de puntuació serà primerament per kilometratge , és a dir, un punt per cada km recorregut en aquestes curses. Cada participant obtindrà punts extra en funció de l’ordre d’arribada entre els participants del Club en cada cursa. És a dir, el primer del club que arribi tindrà 10 punts, el segon 9 i així consecutivament, fins arribar a un punt. Si hi hagués més de 10 corredors , a partir del 10 tots obtindrien un punt.
Hi haurà premi pel que obtingui més punts en categoria masculina i femenina. Hi haurà un petit obsequi per tothom que vulgui participar.
Per participar en la nostre lligueta de club s’ha de ser soci del Club Excursionista Teià i enviar un mail a cetcursesdemuntanya@gmail.com indicant el vostre nom i que voleu participar. Estarem atents als llistats d’inscrits de les curses, però estaria bé que ens enviéssiu mail amb la vostre participació i posició d’arribada.

Dimarts, 23 Desembre, 2014 (Tot el dia)

Calendari 2020

PER DESCARREGAR EL CALENDARI CLIQUEU LA IMATGE