Podeu descarregar les CLASIFICACIONS TEIA MORITZ TRAIL 2019 i veure carta post TMT2019 i com deixar comentaris.

LA FEEC EN CONTRA DE LA SENTÈNCIA DEL TRIBUNAL SUPREM

Podeu veure les fotos d'aquest espectacular esdeveniment a les nostres xarxes socials, Instagram, Facebook. I també a:

Podeu descarregar les fotos i tracks de les excursions en el BLOG del ClubAquí teniu una petita guia per consultar el blog del CET.

Lliga Interna de Curses de Muntanya

La Secció de Curses de Muntanya del CET inicia la 1a lliga Interna de Curses de Muntanya per socis del CLub.

Està destinada a tots aquells socis del CET amants del running, com un lloc més de trobada, amb la possibilitat de compartir l’afició per aquesta modalitat esportiva.

Tot i ser una lligueta, l’objectiu no és la competició, sinó de promocionar aquesta modalitat esportiva de manera que es pugui realitzar en companyia i en un molt bon ambient.

Adjuntem document amb totes les condicions de participació.

Per a qualsevol dubte o més informació escriure un mail a cetcursesdemuntanya@gmail.com.

Secció de Curses de Muntanya

Club Excursionista Teià

Diumenge, 16 Febrer, 2014 (Tot el dia)

Calendari 2019 - 2020