ÚLTIMES NOTÍCIES

El nostre soci Dídac Zamora Saldanya ha participat en la Copa d'Espanya d'Escalada realitzada a Madrid, Juny 2021.

Campionat de Catalunya d'Escalada en Bloc 2021 a la Sala Ingravita d'Igualada: Dídac Zamora (1er sub18) i Bruna Barber (4a sub14) del CET.

Material pel soci

El Club posa a disposició dels socis 3 tipus de material:

• Material de préstec que podreu trobar relacionat aquí. Porteu-ho imprés per la recollida de material.
  • Material de compra, equipació TUGA que podeu consultar al catàleg
  • Material de segona ma.

Per qualsevol consulta adresseu-vos a Lydia Rebled, Vocal de Material i Equipació, via WhatsApp (mòbil: 620575493).

Si voleu emprovar o adquirir alguna peça d’aquest equipament TUGA del CET, envieu e-mail a teiaclubcet@hotmail.es

CALENDARI 2021

ACTIVITATS PREVISTES 2021

CLIQUEU EN EL CALENDARI D'ACTIVITATS PER DESCARREGAR-VOS UNA CÒPIA.