ÚLTIMES NOTÍCIES

FINALITZAT EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE FOTOGRAFIES AL CONCURS 2021. ELS SOCIS PODEU VOTAR DEL 20 AL 27 DE FEBRER PER CORREU ELECTRÒNIC A: teiaclubcet@hotmail.es, INDICANT 2 FOTOGRAFIES PER CATEGORIA.
LES FOTOGRAFIES PRESENTADES AL CONCURS ES PODEN VEURE AQUÍ.
ELS GUANYADORS ES PROCLAMARAN A L'ASSEMBLEA DEL DIA 27.

L'ANY 2020 EL NOSTRE CET VA COMPLIR 20 ANYS!

PUBLICAT A YOUTUBE EL VIDEO DE LA EXPOSICIÓ 20 ANYS DEL CET

SANTA MARIA D’OLÓ - CALDERS

SANTA MARIA D’OLÓ - CALDERS (Osona)

Punt de trobada. Rotonda Passeig de la Riera. Hora 7.00 del matí.

Vehicle autocar. Trajecte. Teià – Santa Maria d’Oló. 93 km. Temps. 1.15 hores.

Recorregut. 1r. Nivell. Dificultat. Mitjana fàcil. Distancia 18 km. Desnivell acumulat 300 m. Temps 5 h.

Recorregut. 2º Nivell.  Dificultat. Baixa fàcil. Distancia 12 km. Desnivell acumulat 195 m. Temps 4 30 h.

8.30 h. Descripció del recorregut.  El 1r Nivell Es comença ha caminar en la Riera d’Oló, situada en la part baixa del poble, la riera segueix per una vall engorjada entre dues serralades. En aquesta primera  part de l’itinerari podeu trobar varies barraques de pedra seca, el Molí d’Altimires, en estat ruïnós i la falla tectònica, de paret vertical, anomenada els Plecs. En deixà la riera, en forta pujada arribarem a l’ermita de la Creu de la Plana (s. XII) i la masia de La Plana, (s. XVIII restaurada com centre d’acolliment i cultura de la Fundació Plana) deixem la masia i seguirem pel camí de Can Cases fins arribar a la masia del mateix nom. Poc mes enllà, trobem el Camí de Sant Jaume, que venen fent els companys del 2º Nivell des del Mas Rovira, situat a 3 km de Santa Maria d’Oló, on els ha deixat l’autocar. Ha partir d’aquest punt tots  fem el mateix recorregut, seguint les senyals del Camí de Sant Jaume, direcció la casa de Colònies de la Ruca, passada la casa anirem seguin la pista fins La Baga de la Ponça, deixem el camí de Sant Jaume que segueix direcció Artés. Nosaltres continuem l’itinerari previst accedint al poble de Calders per una pujada forteta d’un km, fins el punt i final del recorregut.

En els dos recorreguts podem gaudir d’espais d’interès natural, on podeu contemplar boniques panoràmiques, masies envoltades de prats, boscos de diversa vegetació, en un medi de pau i tranquil·litat.

14.15 h.  Desplaçament amb autocar de Calders a Monistrol de Calders.

14.45 h.  Dinar. Restaurant El Rubell de Monistrol de Calders.

17.30 h.  Viatge de tornada a Teià.

19.00 h.  Arribada a Teià.

Notes.

Preu. 35 €. NO SOCIS 15 € +.

Cal tenir llicencia de la FEEC.

Cal portar calçat de muntanya. Roba adequada al temps i la pluja.

Cal portar aigua i esmorzar.

Coordinador. Joan Torà.

Inscripcions. 93 555 78 42 – 691 105 819.

Data màxima d’inscripcions. 9/12/12.

ES PREGA PUNTUALITAT.

Dissabte, 15 Desembre, 2012 (Tot el dia)

CALENDARI 2021

ACTIVITATS PREVISTES 2021

CLIQUEU EN EL CALENDARI D'ACTIVITATS PER DESCARREGAR-VOS UNA CÒPIA.