ÚLTIMES NOTÍCIES

DONADA LA SITUACIÓ EXCEPCIONAL QUE VIVIM PEL COVID-19, TOTES LES ACTIVITATS DEL CET QUEDEN AJORNADES

Al Parc de la Serralada del Litoral només s'hi permet l'accès per la pràctica esportiva individual.

FAQS per a federats FEEC en Fase 1

La FEEC emet entrenaments, entrevistes, etc. en Directe, per tots tipus d'esportistes de muntanya

També a Twitter #sentlamuntanya a casa

AQUEST ANY 2020 EL NOSTRE CET CUMPLEIX 20 ANYS!

SANTA MARIA D’OLÓ - CALDERS

SANTA MARIA D’OLÓ - CALDERS (Osona)

Punt de trobada. Rotonda Passeig de la Riera. Hora 7.00 del matí.

Vehicle autocar. Trajecte. Teià – Santa Maria d’Oló. 93 km. Temps. 1.15 hores.

Recorregut. 1r. Nivell. Dificultat. Mitjana fàcil. Distancia 18 km. Desnivell acumulat 300 m. Temps 5 h.

Recorregut. 2º Nivell.  Dificultat. Baixa fàcil. Distancia 12 km. Desnivell acumulat 195 m. Temps 4 30 h.

8.30 h. Descripció del recorregut.  El 1r Nivell Es comença ha caminar en la Riera d’Oló, situada en la part baixa del poble, la riera segueix per una vall engorjada entre dues serralades. En aquesta primera  part de l’itinerari podeu trobar varies barraques de pedra seca, el Molí d’Altimires, en estat ruïnós i la falla tectònica, de paret vertical, anomenada els Plecs. En deixà la riera, en forta pujada arribarem a l’ermita de la Creu de la Plana (s. XII) i la masia de La Plana, (s. XVIII restaurada com centre d’acolliment i cultura de la Fundació Plana) deixem la masia i seguirem pel camí de Can Cases fins arribar a la masia del mateix nom. Poc mes enllà, trobem el Camí de Sant Jaume, que venen fent els companys del 2º Nivell des del Mas Rovira, situat a 3 km de Santa Maria d’Oló, on els ha deixat l’autocar. Ha partir d’aquest punt tots  fem el mateix recorregut, seguint les senyals del Camí de Sant Jaume, direcció la casa de Colònies de la Ruca, passada la casa anirem seguin la pista fins La Baga de la Ponça, deixem el camí de Sant Jaume que segueix direcció Artés. Nosaltres continuem l’itinerari previst accedint al poble de Calders per una pujada forteta d’un km, fins el punt i final del recorregut.

En els dos recorreguts podem gaudir d’espais d’interès natural, on podeu contemplar boniques panoràmiques, masies envoltades de prats, boscos de diversa vegetació, en un medi de pau i tranquil·litat.

14.15 h.  Desplaçament amb autocar de Calders a Monistrol de Calders.

14.45 h.  Dinar. Restaurant El Rubell de Monistrol de Calders.

17.30 h.  Viatge de tornada a Teià.

19.00 h.  Arribada a Teià.

Notes.

Preu. 35 €. NO SOCIS 15 € +.

Cal tenir llicencia de la FEEC.

Cal portar calçat de muntanya. Roba adequada al temps i la pluja.

Cal portar aigua i esmorzar.

Coordinador. Joan Torà.

Inscripcions. 93 555 78 42 – 691 105 819.

Data màxima d’inscripcions. 9/12/12.

ES PREGA PUNTUALITAT.

Dissabte, 15 Desembre, 2012 (Tot el dia)

Calendari 2020

PER DESCARREGAR EL CALENDARI CLIQUEU LA IMATGE