ÚLTIMES NOTÍCIES

AQUEST ANY 2020 EL NOSTRE CET CUMPLEIX 20 ANYS!

UN DESIG DE FUTUR  INAUGURADA LA EXPOSICIO 20 ANYS DEL CET

SENDERISME - Andorra (Sortida 281)

AdjuntMida
sec.senderisme_exc_281.pdf170.34 KB

SECCIÓ  SENDERISME. EXCURSIÓ 281

Divendres 28 d'agost 2020 - Diumenge 30 d'agost 2020

La sortida s’ha avançat una setmana

respecte al calendari inicial per la exposició dels 20 anys del club.

Pic de la Font Blanc 2.903mts (ANDORRA)

DIVENDRES, 28

Sopar i dormir en el  Hotel Bringue que esta al Serrat . Tel 00 376-736999

DISSABTE, 29

Sortim de l’hotel a les 9,00 h desprès d’esmorzar, cap les cabanes del Castellar  on aparcarem

SORTIDA LLARGA

Dificultat SD. Desnivell positiu 1047 m. Temps aproximat 6 h.

Sortim del hotel amb direcció a les pistes d’esquí d’Arcalis, a 3,7 km veiem a la nostre dreta les cabanes de Castellar on deixarem el cotxe.

Farem una ruta circular pujarem per la Coma del Mig i el barranc de Varilles, fins arribar a la carena de la Font Blanca on trobarem el camí de baixada, i per la carena arribem al cim.

El Pic de la Font Blanca, el més alt de la línia fronterera més septentrional d’Andorra (el pic de la Serrera ja queda més al sud), té, per la seva posició, unes vistes extraordinàries, a més de bellíssimes: al SE, la verda vall de Rialb; al N, els estanys occitans de Rouch, Gnioure i Llassiès; a l’O, el Tristaina, la Pica d’Estats i el Montcalm i el massís de la Maladeta al fons; al SO, des del Comapedrosa (el sostre d’Andorra) fins a la Pica Roja i els Romasets (a la vall Ferrera) i, entre l’un i els altres, les muntanyes del circ de Baiau (Roca Entravessada i Medacorba –totes dues tan catalanes com andorranes– i Lavans), i encara al SO, però més ençà, les muntanyes d’Arcalís: Cataperdís, Angonella i Arcalís.

La baixada la fem seguint la carena fins arribar al Port de Rialb on girarem a la nostra dreta per tornar a les cabanes de Castellar.

SORTIDA CURTA

Dificultad SD. Desnivell Pujada  480 m. Desnivell baixada.840m/480m.

Temps  aproximat 4,5 h.

Anem també a les cabanes de Castellar, on es deixaran uns cotxes, agrupant-se en els cotxes sobrants per pujar fins L’Hortell entrada de l’estació d’esquí a 1920m. Aquí s’agafarà  el telecabina Tristaina (12 €) que puja fins la Coma 2220m. En aquest punt comença la caminada fins al port de Creusans a 2625 m i el pic de Pereguils a 2702 m.  La baixada te dos desnivells, ja que es pot tornar agafar el telecabina de baixada reduint el desnivell o arribar a  les cabanes de Castellar seguint la ruta  que va fer Mossèn Cinto Verdaguer al agost de 1883, ara farà 137 anys.

Equipament: Cal portar botes de muntanya, roba de abric i per la pluja, son rutes de  alta muntanya.

Sopar a l’hotel a les 21,00 hores.

DIUMENGE, 30

Hora d’esmorzar a discreció de cadascú a l’hotel així com la sortida del hotel dins de les normes del hotel

Donarem varies opcions per qui vulgui fer una sortida addicional.

CONDICIONS DE LES RESERVES

Hem fet una reserva al  hotel Bringue de 15 habitacions dobles, preu per  habitació doble es de 106 € mitja pensió pels dos dies per persona, el preu per habitació amb us individual es de 157,00 pels dos dies, hi son limitades. Els no socis 5 euros mes al dia.

Es important que confirmeu la vostra assistència el mes aviat possible al correu del senderisme  cetsenderisme@gmail.com

Les places son limitades i la reserva es farà per ordre de sol·licitud. De sobrepassar-se les 15 hab. dobles, intentarem ampliar-ho, però no podem  garantir la disponibilitat.

El 23 d’agost es la data màxima d’inscripció, i es el moment que us cobrarem amb càrrec al vostre compte el import de la reserva.

El participants nomes hauran de pagar al hotel les despeses personals.

Divendres, 28 Agost, 2020 - 17:45 a Diumenge, 30 Agost, 2020 - 17:45

Calendari 2020