Podeu descarregar les fotos i tracks de les excursions en el BLOG del ClubAquí teniu una petita guia per consultar el blog del CET.

El Centre Excursionista Teià al Nº19 del Esportiu Maresme

Entrevista al CET,  J.M. Elias i Josep Mestres

Sortida 1: La Cerdanya

AdjuntMida
btt20130928_29_llesdecerdanya.pdf305.67 KB

Sortida nº 1

Lles de Cerdanya.

DATA: 28 i 29 de Setembre de 2013

LLOC I HORA DE TROBADA: Dissabte 28 de Setembre a la Rotonda del Passeig de la Riera a l’entrada de Teià. a les 11 h del matí.

TRANSPORT: Vehicles propis.

PERNOCTA: Refugi del Cap de Rec en règim de mitja pensió.

LLES DE CERDANYA Tel. 973 081 017

ITINERARI:

DISSABTE:

Teià- Refugi de Cap de Rec. Dinar pel camí i a les 15:30 h. sortida als Estanys de la Pera. 25 km. aproximadament. Sopar al refugi.

DIUMENGE:

Esmorzar a les 7 h. del matí. Sortida de 45 km. aproximadament . Nivell mig. Qui vulgui es pot quedar a dinar al refugi.

PREU:

- Dormir al refugi del Cap de Rec en règim de mitja pensió (inclou sopar, dormir i esmorzar):

Federats: 33 €/persona.

No Federats: 35,5 €/ persona.

- Dinar diumenge: 15 €/ persona.

RECOMANACIONS: Portar roba tèrmica i per pluja. Tenir la bicicleta en bon estat i portar recanvis per possibles punxades, barretes energètiques i bidó d’aigua.

INSCRIPCIONS: Enviar un e-mail indicant el nom complert i número de telèfon a teiaclubcet@hotmail.es

DATA LÍMIT D’INCRIPCIONS: Fins el 27 de Setembre (màxim 15 persones)

COORDINADOR DE L’ACTIVITAT: Miquel Mónico.

Dissabte, 28 Setembre, 2013 (Tot el dia) a Diumenge, 29 Setembre, 2013 (Tot el dia)

Calendari 2019

PER DESCARREGAR EL CALENDARI CLIQUEU LA IMATGE