ÚLTIMES NOTÍCIES

DONADA LA SITUACIÓ EXCEPCIONAL QUE VIVIM PEL COVID-19, TOTES LES ACTIVITATS DEL CET QUEDEN AJORNADES

Al Parc de la Serralada del Litoral només s'hi permet l'accès per la pràctica esportiva individual.

FAQS per a federats FEEC en Fase 1

La FEEC emet entrenaments, entrevistes, etc. en Directe, per tots tipus d'esportistes de muntanya

També a Twitter #sentlamuntanya a casa

AQUEST ANY 2020 EL NOSTRE CET CUMPLEIX 20 ANYS!

SORTIDA AL TEATRE: "UN AIRE DE FAMILIA"

SORTIDA AL TEATRE: "UN AIRE DE FAMILIA", (Teatre Romea), Divendres 4 d’octubre a les 20’30h

"La mare i dos fills casats. Al Jordi li han anat bé les coses, al Quim, no tant. També hi apareix la Bet, la filla, una soltera ferotge...Tots ells coexisteixen ‘de manera cordial’ des de fa molt de temps.

Aquest vespre es veuen tots ells amb motiu de la reunió setmanal de divendres al restaurant del Quim, i les coses no estant anant com haurien d’anar...

I quan el Tomàs, el cambrer, s’hi fica entremig de les històries familiars, l’aparent alegria pren l’aspecte d’una venjança en tota regla."

Preu especial per als socis del Club a Llotja, platea o 1a fila del Amfiteatre: 23 euros

Places limitades.

Inscripcions i reserves fins el 15 de setembre a cetculturateia@gmail.com o als telfs 666590100 o 935551815

Divendres, 4 Octubre, 2013 - 20:30