Podeu descarregar les CLASIFICACIONS TEIA MORITZ TRAIL 2019 i veure carta post TMT2019 i com deixar comentaris.

LA FEEC EN CONTRA DE LA SENTÈNCIA DEL TRIBUNAL SUPREM

Podeu veure les fotos d'aquest espectacular esdeveniment a les nostres xarxes socials, Instagram, Facebook. I també a:

Podeu descarregar les fotos i tracks de les excursions en el BLOG del ClubAquí teniu una petita guia per consultar el blog del CET.

SORTIDA NOCTURNA

SORTIDA NOCTURNA

Com cada any amb motiu de la pluja d’estels anomenada “llàgrimes de Sant Llorenç” es farem una sortida nocturna al Refugi del Vedat de Teià.
DIA : 12 D’AGOST
HORA: 20:30 HORES
SORTIDA: PARC DE CAN GODO
ITINERARIS:
CURT: DIRECTE AL REFUGI DEL VEDAT
LLARG: PARC DE CAN GODÓ - CEMENTIRI - TURÓ D’EN BALDIRI - REFUGI: VOLTA DE 5 Km. PER ARRIBAR AL REFUGI AL VOLTANT DE LES 21:45 HORES.
PORTAR: SOPAR ( EL CLUB HI POSA LES BEGUDES)
INSCRIPCIONS: FINS EL DIA 10 D’AGOST AL CORREU DE LA SECCIÓ DE SENDERISME: cetsenderisme@gmail.com

Dimecres, 12 Agost, 2015 - 20:30

Calendari 2019 - 2020