ÚLTIMES NOTÍCIES

FINALITZAT EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE FOTOGRAFIES AL CONCURS 2021. ELS SOCIS PODEU VOTAR DEL 20 AL 27 DE FEBRER PER CORREU ELECTRÒNIC A: teiaclubcet@hotmail.es, INDICANT 2 FOTOGRAFIES PER CATEGORIA.
LES FOTOGRAFIES PRESENTADES AL CONCURS ES PODEN VEURE AQUÍ.
ELS GUANYADORS ES PROCLAMARAN A L'ASSEMBLEA DEL DIA 27.

L'ANY 2020 EL NOSTRE CET VA COMPLIR 20 ANYS!

PUBLICAT A YOUTUBE EL VIDEO DE LA EXPOSICIÓ 20 ANYS DEL CET

SORTIDA NOCTURNA

SORTIDA NOCTURNA

Com cada any amb motiu de la pluja d’estels anomenada “llàgrimes de Sant Llorenç” es farem una sortida nocturna al Refugi del Vedat de Teià.
DIA : 12 D’AGOST
HORA: 20:30 HORES
SORTIDA: PARC DE CAN GODO
ITINERARIS:
CURT: DIRECTE AL REFUGI DEL VEDAT
LLARG: PARC DE CAN GODÓ - CEMENTIRI - TURÓ D’EN BALDIRI - REFUGI: VOLTA DE 5 Km. PER ARRIBAR AL REFUGI AL VOLTANT DE LES 21:45 HORES.
PORTAR: SOPAR ( EL CLUB HI POSA LES BEGUDES)
INSCRIPCIONS: FINS EL DIA 10 D’AGOST AL CORREU DE LA SECCIÓ DE SENDERISME: cetsenderisme@gmail.com

Dimecres, 12 Agost, 2015 - 20:30

CALENDARI 2021

ACTIVITATS PREVISTES 2021

CLIQUEU EN EL CALENDARI D'ACTIVITATS PER DESCARREGAR-VOS UNA CÒPIA.