Podeu descarregar les fotos i tracks de les excursions en el BLOG del ClubAquí teniu una petita guia per consultar el blog del CET.

El Centre Excursionista Teià al Nº19 del Esportiu Maresme

Entrevista al CET,  J.M. Elias i Josep Mestres

tMT travessa Montserrat - Teià a peu i en BTT 2016

TRAVESSA MONTSERRAT TEIÀ - tMT 2016

Dissabte, 4 de juny de 2016.

La Travessa Montserrat-Teià a peu i en BTT (tMT) és una prova de resistència individual i no competitiva, per camins de muntanya amb un recorregut aproximat mitjanament dur. Cal estar preparat físicament i dur l'equipament adeqüat i sobretot la bicicleta en perfectes condicions.

Les inscripcions són limitades! Afanya’t!

SERVEIS ALS PARTCIPANTS

• Guies durant el recorregut per als participants en BTT i a peu.
  • Diferents ritmes pre-establerts per als que realitzin la travessa a peu.
  • Diversos avituallaments intermitjos (inclòs dinar).
  • Sopar Pícnic final amb Moritz.
  • Transport de les BTT de Teià a Montserrat .
  • Obsequi samarreta commemorativa.

AUTOCAR A MONTSERRAT

• Punt de Sortida: aparcament de la biblioteca de Can Llauradó.
  • A PEU: Sortida de Teià a les 04:00.
  • EN BTT: Sortida de Teià a les 07:30.

INSCRIPCIONS

• Fins el 15 de maig el preu de la inscripció és de 25 € per persona (20 € per als socis del Club Excursionista Teià).
  • A partir del 16 de maig el preu de la inscripció és de 28 € per persona (23 € per als socis del Club Excursionista Teià).
  • En aquest preu estan inclosos tots els avituallaments, el dinar, el sopar-pícnic a Teià, l’autocar d'anada a Montserrat des de Teià i el transport de les bicicletes a Montserrat, així com una samarreta commemorativa.
  • La talla de la samarreta es podrà triar fins el 15 de maig. La talla de la samarreta és a títol estadístic. L'organització no es compromet a lliurar la talla seleccionada.
  • Els participants no federats hauran d’abonar 5 € més en concepte de l’assegurança temporal d’un dia que tramitarà l’organització (obligatori).
  • Les inscripcions es tancaran el dia 31 de maig.
  • Les inscripcions són limitades a 55 participants a peu i 55 en BTT. Una vegada exhaurides, no es farà cap llista d'espera.

A PEU

Inscripcions: https://www.inscripcions.cat/cetttm2016/formulari_inscripcio

Listat d'inscrits: https://www.inscripcions.cat/cetttm2016/llistat_inscrits

Nombre d'inscrits:

Places lliures:

BTT

Inscripcions: https://www.inscripcions.cat/cetttm2016btt/formulari_inscripcio

LListat d'inscrits: https://www.inscripcions.cat/cetttm2016btt/llistat_inscrits

Nombre d'inscrits:

Places lliures:

REGLAMENT

La travessa Montserrat Teià l’organitza el Club Excursionista Teià sota el següent reglament:

• El fet de formalitzar la inscripció, significa que aquestes normes es coneixen i s’accepten.
  • L’edat mínima per participar és de 18 anys.
  • La tMT transcorre per camins de muntanya i eventualment per carretera.
  • La tMT és una activitat físicament exigent  amb un recorregut d’uns 60 Km a peu i 90 Km en BTT. Pel sol fet de participar, el participant accepta estar en plenes condicions físiques i psíquiques per a afrontar-la.
  • L'organització no permetrà la sortida d'un participant si aquest no disposa de l'equipament adient per a la realització de la travessa, especialment el casc per a la modalitat en BTT.
  • L’organització no es fa responsable dels accidents i/o danys que puguin tenir els participants, tot i que procurarà evitar-los.
  • Es demana a tots els participants que respectin les indicacions de l'organització, que està formada pel personal dels avituallaments i els guies que obriran i tancaran la marxa ja sigui a peu, o en BTT.  Fem especial esment que l’organització no es farà responsable de qualsevol persona que avanci al guia capdavanter.
  • Qualsevol persona que pateixi algun accident o fet que li impedeixi seguir el ritme previst haurà d’abandonar la marxa en un dels punts d’abandonament.
  • El mal temps no serà obstacle per a la celebració de la tMT , si bé l’organització podrà suspendre-la o modificar-ne el recorregut abans de sortir.
  • Qualsevol supòsit no previst en aquestes normes serà resolt per l’organització.

RECOMANACIONS

• És imprescindible un calçat i mitjons (tècnic) adequats a les característiques de la travessa. No es pot estrenar calçat ni mitjons.
  • Obligatori l'ús de frontal o llum.
  • Obligtori l'us de casc en BTT.
  • Indumentària adequada, capes transpirables.
  • Es recomana La utilització de bastons doncs és disminueix la càrrega sobre les cames en un 25%.
  • Cantimplora o bidó d’aigua per omplir-la en els avituallaments.
  • Petita motxilla amb: mitjons de recanvi, samarreta de recanvi, capa impermeable, capa d’abric, petita tovallola, gorra per al sol, mocadors de paper i tiretes, inflador de rodes i càmera de recanvi (BTT).
  • En els avituallaments menja moderadament. La quantitat d’aliment i beguda que s’oferirà serà suficient per l’esforç realitzat.
  • La nit abans ingereix un sopar basat en hidrats de carboni: pasta o arròs.

ORGANITZA

Club Excursionista Teià.

COL•LABORA

• Moritz.